تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806780200




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هیلاری کلینتون با «وعده‌ای بزرگ به فقرا» وارد شد


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


نخستین همایش نامزد ثروتمند دموکرات‌ها؛
هیلاری کلینتون با «وعده‌ای بزرگ به فقرا» وارد شد
هیلاری کلینتون که نامزد اصلی دموکرات‌هاست با تمرکز بر حل معضل «اختلاف طبقاتی میان مردم آمریکا» وارد رقابت‌های درون حزبی برای انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا شد.



به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، "هیلاری کلینتون" به عنوان نامزد دموکرات‌ها وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شد.   هیلاری کلینتون نخستین گردهمایی بزرگ انتخاباتی‌اش برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا را روز شنبه در شهر نیویویورک برگزار کرد.   نیویورک، محل برگزاری نخستین گردهمایی عمومی کلینتون، جایی‌ست که جنبش "وال‌استریت را اشغال کنید" در اعتراض به وضعیت نابه‌سامان اقتصادی و بانکی، در سال ۱۳۹۰ از آن آغاز شد و به دیگر شهرها و مناطق آمریکا و جهان کشید. این جنبش با خشونت شدید پلیس آمریکا و حمله به معترضان همراه شد.   کلینتون در این گردهمایی که عنوانش حمایت از "مردم عادی آمریکا" بود در حضور هزاران حامی‌ خود درباره‌ سیاست‌های آینده‌اش سخنرانی کرد.    

  

 

  

    وجود اختلاف طبقاتی شدید در آمریکا و فقر و درآمد کم در بخش زیادی از مردم این کشور، کلینتون را ناگزیر کرد که با تمرکز بر اختلاف طبقاتی وارد انتخاب شود. بیش از 50 میلیون نفر از مردم آمریکا زیر خط فقر زندگی می‌کنند.   هیلاری کلینتون، خود و همسرش، جزء طبقه مرفه و ثروتمند آمریکا محسوب می‌شوند و با سیستم بانکی این کشور و لابی‌های قدرت، رابطه گسترده و فشرده‌ای دارند.    

    به نوشته بی بی سی، وی در این سخنرانی‌اش وعده داده که از خانواده‌های زحمتکش حمایت کند و خطاب به آنها گفت "اگر شما به جایی نرسید، آمریکا هم به جایی نمی‌رسد."   هیلاری کلینتون در حالی در میان هوادارانش سخنرانی می‌کرد که بیل کلینتون همسرش و چلسی دخترش در کنارش بودند.   او وعده داد در صورت انتخابش به عنوان رئیس جمهوری آمریکا "کاری می‌کند که چرخ اقتصاد آمریکا نه تنها برای آنها که در طبقات بالا هستند که برای همه مردم آمریکا بچرخد."   خانم کلینتون که در کارزار انتخاباتی‌اش کوشیده است رای طبقه متوسط و پایین دست آمریکا را به دست بیاورد در اولین گردهمایی انتخاباتی‌اش گفت که "نمی‌شود دموکراسی فقط به نفع میلیاردرها و صاحبان شرکت‌های بزرگ عمل کند."    

    سایت رادیو فردا به نقل از خبرگزاری رویترز نوشته است: این نامزد اصلی دمکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری در سال ۲۰۱۶ میلادی، به مسائلی پرداخت که لیبرال‌دمکرات‌ها را به وجد می‌آورد.  
خبرنگار بی بی سی در تحلیلش از سخنان هیلاری کلینتون می‌گوید: «هیلارى کلینتون با محور قرار دادن اختلاف طبقاتى در آمریکا گامى به سمت جناح چپ حزب دمکرات برداشت. او با انتقاد از بى‌عدالتى در توزیع ثروت و نفوذ بیش از حد میلیاردرها در سیاست سعى کرد نگرانى‌هاى بعضى هم حزبى‌هایش را از نزدیکى او و همسرش به پولدارها به ویژه بانکداران بکاهد.»   خبرنگار این شبکه انگلیسی ادامه داد: «چالش اصلی خانم کلینتون اما جلب راى دموکرات‌ها نیست که بسیاری‌شان در نیویورک براى شنیدن سخنانش جمع شده بودند و به شدت او را تشویق می‌کردند بلکه او با جمهورى خواهانى رو به روست که صرف نظر از اینکه چه کسى را به عنوان نامزد نهایى انتخاب کنند، از امکانات فراوان مالى برخوردارند و پیروزى خانم کلینتون را دور سوم و ادامه سیاست هاى اوباما خواهند خواند. این‌ بار این جمهورى‌خواهان هستند که راحت‌تر می‌توانند با شعار "تغییر" وارد میدان شوند.»    

    به جز خانم کلینتون، تاکنون سه سیاستمدار دیگر هم برای نامزدی حزب دموکرات در سال ۲۰۱۶ اعلام آمادگی کرده اند.   "مارتین اومالی" فرماندار سابق مریلند و شهردار بالتیمور، "برنی ساندرز" سناتور مستقل ایالت ورمونت از سیاستمداران نزدیک به دموکرات‌ها و "لینکلن شیفی" سناتور پیشین و فرماندار ایالت رود آیلند نیز امیدوارند بتوانند به عنوان نامزد دموکراتها برای ورود به کاخ سفید رای مردم آمریکا را به دست آورند.   تاکنون ۹ سیاستمدار جمهوری خواه هم گفته اند که برای نامزدی این حزب در انتخابات ریاست جمهوری با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
      444  



۲۴/۰۳/۱۳۹۴ - ۰۸:۳۲




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن