تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806954511




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر اطلاعات: مرزهای ایران در امنیت کامل است


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



وزیر اطلاعات: مرزهای ایران در امنیت کامل است
روز نو : حجت الاسلام «سید محمود علوی» وزیر اطلاعات، گفت: با هوشیاری نیروهای امنیتی، انتظامی و نظامی تمامی مرزهای کشور در امنیت کامل است و با هر اقدام ضد امنیتی با قدرت و درایت برخورد لازم صورت می گیرد.
به گزارش روزنو، حجت الاسلام علوی روز شنبه در گردهمایی ائمه جمعه و جماعات استان یزد که در روضه محمدیه (حظیره یزد) برگزار شد، افزود: تهدید در مرزهای فیزیکی نیست، بلکه ناامنی در مرزهای اعتقادی و فکری مردم ما به ویژه جوانان است.


وی اظهار کرد: نیروهای امنیتی کشور با اقتدار و با همدلی در سریعترین زمان ممکن با هر اقدام ضد امنیتی برخورد می کنند.


وزیر اطلاعات، به وضعیت امنیتی کشورهای همجوار در بعد امنیتی اشاره و اضافه کرد: با وجود اینکه مشکلات امنیتی در آن کشورها وجود دارد، ولی به لطف خدا و همدلی و هم افزایی نیروهای اطلاعاتی، امنیتی، انتظامی، نظامی و قضایی امنیت در سراسر کشور و مرزهای ما به صورت کامل و مثال زدنی برقرار است.


علوی خاطر نشان کرد: از طرف دیگر وضعیتی که در عراق شاهد آن هستیم از جمله فتنه داعش و به هم ریختگی بخش های مختلف آن کشور زمینه را برای هر مجموعه فراهم می کند که آسیب متوجه مرزهای ما شود.


مقام ارشد وزارت اطلاعات تاکید کرد: ممکن است گاهی اتفاقی در مرزها بیفتد و حتی یک گروه تروریستی بدون یونیفورم و پوشش خاص تحرکاتی انجام دهند، ولی این اقدام هیچ ارزش نظامی ندارد.


علوی ادامه داد: در صورتی که هر روز چنین اتفاقی می افتاد آن را می توانستیم ناامنی بگوییم، ولی اینکه چند ماه یک مرتبه چنین اتفاقی می افتد را نمی توان ناامنی دانست.


وی اظهار داشت: در صورتی که کوچکترین تحرکی از سوی چنین افرادی اتفاق افتد، چیزی نمی گذرد که دست های پلیدی که ناامنی آفریدند و عزیزانی را به شهادت رساندند، به دست توانمند نیروهای اطلاعاتی، امنیتی، انتظامی و نظامی جمهوری اسلامی ایران به مجازات اعمال خود می رسند.


وزیر اطلاعات ادامه داد: امنیت در مرزهای کشور ما حاکم است و اگر کسی دست از پا خطا کند، بدون شک نیروهای جمهوری اسلامی ایران در سریع ترین زمان آنها را سرجایشان می نشانند.


وی خاطرنشان کرد: اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) کوچکترین حرکت داعش را تحت نظر خود قرار داده و آنها را از رسیدن به آرزویشان در ایجاد ناامنی در ایران، بازداشته است.


وزیر اطلاعات ادامه داد: سلطه و اشراف دستگاه های امنیتی بگونه ای است که هم خود آنها با آرامش در حال فعالیت هستند و هم برای مردم و مسئولان ما آرامش ایجاد کرده اند.


علوی افزود: نگرانی ما این است که الان اعتقادات بچه های ما در حال آسیب دیدن است و عرفان های کاذب یکی بعد از دیگری اعتقادات آنها را هدف گرفته است.


وی با اشاره به اهمیت توجه مبلغان دینی بیان آیات و روایات در منابر افزود: منبر بی روایت و احادیث اهل بیت(ع) به معنای یک شوره زار است و اثربخش نیست.


علوی گفت: این شرایط ارزشمندی که امروز انقلاب اسلامی ایران ایجاد کرده که باید استفاده کرده و به نجات جوانان از دست فتنه های مختلف دشمن در عرصه اعتقادی بپردازیم.


وی خاطر نشان کرد: امروزه خطر همه جوان ها را تهدید می کند، از یک سو باید آسیب شناسی و از سوی دیگر باید مخاطب شناسی کنیم که ببینیم این مخاطب ما امروز چه نیاز و آسیبی دارد.


علوی ادامه داد: امروزه یکی از آسیب هایی که حتی نیروهای مذهبی را تهدید می کند کم رنگ شدن جنبه های اخلاقی در جامعه است در حالی که دین ما دینی است که پیامبر خود را برای شکوفا شدن جنبه های اخلاقی در جامعه مبعوث می کند.


وی افزود: پیامبری که ویژگی های بسیاری در زمینه های مختلف دارد اما خداوند ویژگی پیامبر را در اخلاق ایشان بیان می کند و این باید الگو قرار گیرد . 


وزیر اطلاعات اضافه کرد: تمام عناصر نظام جمهوری اسلامی باید این ویژگی اخلاقی رسول خدا را داشته باشد که بتواند عناصر جامعه را به یکدیگر گره بزند و امت واحده اسلامی را تشکیل دهد.


علوی گفت: حرمت به بزرگترها، محبت به کوچکترها، تحقیرنکردن افراد به دلیل شغل شان از جمله جنبه های اخلاقی است که در جامعه ما تا حدودی رنگ باخته است.


وی اظهار کرد : در گذشته به وسیله اشعار و ضرب المثل ها فرزندان را به سمت ادب و اخلاق هدایت می کردند اما امروزه این موارد در جامعه ما کمتر دیده می شود.


وزیر اطلاعات با بیان اینکه باید جلوی بی اخلاقی ها توسط منبریان گرفته شود، خاطرنشان کرد: متاسفانه ما به جای اینکه در برابر دشمن خدعه به کار بریم، در بعضی موارد به جان هم می افتیم.


علوی با تاکید بر اینکه باید منویات مقام معظم رهبری دستور کار ما قرار گیرد، گفت: متاسفانه برخی در برابر فرمایشات معظم له هم خود اجتهادی می کنند و به این فرمایشات عمل نمی کنند. 


علوی با بیان این مطلب که تیم مذاکره کننده فعلی همان تیم مذاکره کننده دولت قبل است گفت: تنها فردی که در تیم مذاکرات فعلی هست و در دولت قبلی نبود آقای ظریف است که مقام معظم رهبری بارها نسبت به ایشان اطمینان خود را اعلام کرده است.


وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری گفته اند من به تیم مذاکره کننده اعتماد دارم گفت: این صحبت مقام معظم رهبری نشان دهنده حمایت از دیپلمات های ایران در برابر دشمن است.


علوی گفت: مقام معظم رهبری اگر موضعی خصمانه گرفتند مربوط به دشمن بود و فرمودند که به دشمن اعتماد ندارم ما باید مشتمان را گره کنیم اما این مشت را باید به طرف دشمن بگیریم.


وی از روحانیون و مبلغان دینی خواست تا شعار امسال مقام معظم رهبری را همواره مد نظر جدی قرار دهند و با همدلی برای تحقق اهداف نظام و ولایت بکوشند.


وزیر اطلاعات همچنین از روحانیون و ائمه جمعه و جماعات خواست تا همواره از فرصت نظام مقدس جمهوری اسلامی برای جذب جوانان و دمیدن روح آکاهی آنها استفاده کنند .


در این گردهمایی که در آستانه ماه مبارک رمضان و توسط اداره تبلیغات اسلامی استان یزد برگزار شد جمعی از ائمه جمعه و جماعات و مبلغان و مبلغین حضور داشتند .




تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 159]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن