تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خشمش را برطرف سازد، خداوند كيفرش را از او بردارد و هر كس زبانش را نگه دار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819760636




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح ساماندهی امامزاده حسین(ع) قزوین باید شتاب بیشتری گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: حبیبی تاکید:
طرح ساماندهی امامزاده حسین(ع) قزوین باید شتاب بیشتری گیرد

امامزاده حسین


شناسهٔ خبر: 2777880 - شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴
استانها > قزوین

قزوین- معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: طرح ساماندهی امامزاده حسین(ع) به عنوان کار بزرگ فرهنگی با همکاری و تعامل همه دستگاههای ذیربط باید شتاب بیشتری گرفته و فاز اول آن اجرایی شود. به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر حبیبی در جلسه ستاد ساماندهی امامزاده حسین(ع) که ظهر شنبه در استانداری قزوین برگزار شد اظهارداشت: جایگاه امامزاده حسین(ع) برای مردم و مسئولان استان بسیار والا و شاخص است و با ارادت مردم به این اماکن مقدس وظیفه داریم شرایط خوبی را برای زیارت عاشقان بقاع متبرکه فراهم کنیم.
 
وی افزود: خوشبختانه عزم خوب و شایسته ای بین دستگاههای اجرایی استان از جمله راه و شهرسازی، شورای شهر، شهرداری، اوقاف ومیراث فرهنگی با حمایت استانداری ایجاد شده که به تسریع امور کمک می کند.

حبیبی یادآورشد: بیش از ۹۰ درصد منابع مالی این پروژه باید از طریق فروش زمین تامین شود که به دلیل رکود مسکن این کار با تاخیر مواجه شده که در این راستا تملک اراضی و اجرای مرحله ای باید مورد توجه قرار گیرد.
قزوین
این مسئول بیان کرد: در فازبندی کارها باید طرح هایی تعریف شود که بتوانیم پس از تملک اجرایی کنیم که در این راستا شهرداری کارهای خوبی انجام داده و باید تداوم یابد.

سرعت ساماندهی امامزاده حسین(ع) کم است

وی اضافه کرد: در جلساتی که با مسئولان کشوری برگزار شده مقررشد ۱۵ میلیارد تومان از سوی شهرداری، ۳۰ میلیارد تومان راه و شهرسازی، ۱۰ میلیارد تومان اوقاف و پنج میلیارد تومان میراث فرهنگی تامین شود که در فاز اول ۶۰ میلیارد تومان برآورد شده که شهرداری بخشی از تعهدات خود را عملی کرده است.

حبیبی تصریح کرد: امیدواریم گامی برای تامین منابع مالی اجرای طرح از سوی دستگاههای دیگر برداشته شود تا بتوانیم با سرعت بیشتری کار را آغاز کنیم.

این مسئول گفت:۱۰ میلیارد تومان تسهیلات از سوی اوقاف کشور تامین خواهد شد که تاکنون یک میلیارد تومان داده شده و امیدواریم با واگذاری و فروش زمین از سوی راه و شهرسازی بخش دیگری از کار تامین شود.

حبیبی اظهارداشت: به دلیل این که منابع دولتی برای اجرا وجود ندارد تامین این منابع با هماهنگی مسئولان دستگاههای اجرایی و فروش زمین زمان می خواهد که باید تدبیر کنیم تا کار متوقف نشود.
قزوین
مانی فر: راه و شهرسازی در اجرای پروژه همکاری لازم را صورت می دهد

در این جلسه حامد مانی فر مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین اظهار داشت: برای تسریع در کار آماده ایم تا معادل یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زمین در اختیار شهرداری قرار دهیم تا کار سرعت بیشتری گیرد.

در ادامه آرش رشوند مدیرعامل سازمان نوسازی شهرداری قزوین گفت: امسال چهار جلسه در این زمینه برگزار شده و با پرداخت بخشی از مطالبات مشاور طرح امیدواریم توقف کار برطرف شود.
قزوین
رشوند یادآورشد: اجرای دارالشفاء در مرحله اول اجرای طرح قرار دارد که در این مرحله درمانگاه، پارکینگ، فضای خدماتی و غذاخوری پیش بینی شده که تلاش می کنیم کار به صورت متمرکز انجام شود.

وی اضافه کرد: از مجموع ۲۵۰ پلاک ثبتی تعداد ۳۲ پلاک تملک شده که تاکنون بیش از سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای آن هزینه شده است.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن