تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814263178




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نسل جديد اپل واچ در راه است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ خرداد ۱۳۹۴ (۱۶:۱۵ب.ظ)
نسل جديد اپل واچ در راه است موج - نسل دوم اپل واچ در سال ۲۰۱۶ از راه خواهد رسيد.
به گزارش خبرگزاري موج، اکنون LG Display به عنوان يکي از اصلي ترين تامين کنندگان نمايشگر ساعت اپل به شمار مي رود و بر اساس گزارش هاي جديد، مشخص شده که اين کمپاني به تنهايي وظيفه ساخت نمايشگرهاي نسخه دوم را نيز بر عهده خواهد داشت.
اين اخبار از طرف خبرگزاري کره اي، MK News منتشر شده اند و بر اساس آنها، ال جي براي ساخت نمايشگر اپل واچ ۲ از تکنولوژي P-OLED استفاده خواهد کرد. اما نکته اي ديگر در اين خبر که اشاره به آن بسيار ضروري است، حضور نسل دوم از ساعت اپل در سال ۲۰۱۶ است.
اصولا چرخه بروز رساني در ميان محصولات الکتريکي به شکل سالانه درآمده و همين موضوع، انتقادات بسياري را روانه همه ساعت هاي هوشمند مي کند؛ چرا که معمولا ساعت هاي کلاسيک تا چندين سال کارايي خود را به شکل مطلوبي خواهند داشت اما يک ساعت الکتريکي، صرفا براي يک سال «جديد» است و نسخه هاي بعدي اش مشخصا با قابليت هاي فروان ديگري به بازار خواهد آمد.
خبر ياد شده مبني بر رسيدن اپل واچ به بازار در سال ۲۰۱۶، مي تواند خيال افرادي را که دست کم آن را فعلا خريداري کرده اند راحت کند چرا که مدتي قبل شايع شده بود که نسل دوم ساعت هوشمند اپل در پايان سال ۲۰۱۵ (احتمالا همزمان با آيفون هاي جديد) معرفي و به بازار عرضه خواهد شد.
گفته مي شود انعطاف پذيري تکنولوژي P-OLED باعث شده تا اپل آن را براي نسل دوم ساعت خود انتخاب نمايد. از سوي ديگر چنين نمايشگري مصرف انرژي کمتري را نيز طلب مي کند.
منبع کره اي، MK News اذعان داشته که اپل، استعدادهاي LG Display را تحسين مي کند و به شکل کامل ساخت نمايشگر نسل آينده را به اين کمپاني واگذار کرده است. در گزارش منتشر شده، تاريخ دقيقي معين نشده و صرفا مي دانيم که نسل دوم ساعت اپل در سال ۲۰۱۶ در اختيار کاربران قرار خواهد گرفت اما گمانه زني مي شود که اين محصول همانند سال ۲۰۱۵،‌ حوالي ماه آوريل براي خريد توسط علاقه مندان موجود خواهد بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن