تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820724272




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

يک بانو به عنوان معاون نظارت و پايش محيط زيست لرستان معرفي شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ خرداد ۱۳۹۴ (۱۴:۲۸ب.ظ)
يک بانو به عنوان معاون نظارت و پايش محيط زيست لرستان معرفي شد موج - خرم آباد - مراسم توديع و معارفه الهام برنا معاونت جديد نظارت و پايش محيط زيست لرستان امروز صبح با حضور مدير کل محيط زيست لرستان و مسوولين ستادي اين نهاد برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم آباد، مدير كل محيط زيست لرستان، در اين مراسم اظهار داشت‌: تغييرات جهت پوياي و رسيدن به اهداف مورد نظر در هر دستگاهي مورد نياز و امري طبيعي است. مهرداد فتحي‌بيرانوند تصريح كرد: در اين مدت كه مدير كل محيط زيست استان شده‌ام، کم‌ترين تغييرات را نسبت به مديران قبلي داشته‌ام و هميشه کار کيفي مد نظرم بوده و هيچ گونه نظر شخصي در انتصاب‌ها براي من مطرح نيست. وي با بيان اين كه هميشه رسيدن به اهداف سازمان حفاظت محيط زيست مد نظر ما است، افزود: اميدوارم با همکاري تمامي نيروها بتوانيم به اين اهداف برسيم و با همدلي هر چه بيشتر محيط زيست کشورمان را به جايگاه والايش رهنمون سازيم. در اين مراسم از زحمات و خدمات 8 ساله مهندس "مصطفي مصطفي‌وند" در حوزه معاونت نظارت و پايش تقدير به عمل آمد و حكم انتصاب "الهام برنا" نيز به عنوان معاونت جديد نظارت و پايش اداره كل محيط زيست لرستان به وي داده شد.
برنا كه دانش‌آموخته كارشناسي ارشد محيط زيست است و 13 سال سابقه كار دارد، پيش از اين کارشناس مسوول آزمايشگاه محيط زيست لرستان بوده است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن