تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802760496




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امسال برای ثبت نام دانش آموزان از ثبت احوال استعلام گرفته می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر کل آموزش و پرورش ایلام : امسال برای ثبت نام دانش آموزان از ثبت احوال استعلام گرفته می شود خبرگزاری پانا:مدیر کل آموزش و پرورش ایلام گفت:امسال برای اولین بار جهت ثبت نام دانش آموزان از ثبت احوال استعلام گرفته می شود./ امسال حق بیمه دانش آموزان 7 هزارو 500 تومان است که پرداخت آن ضروری است .
۱۳۹۴ شنبه ۲۳ خرداد ساعت 13:32

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا علی بیرانوند مدیر کل آموزش و پرورش ایلام گفت: امسال حق بیمه دانش آموزان 7 هزارو 500 تومان است که پرداخت آن ضروری است. وی افزود: اخذ وجه برای کلاسهای فوق برنامه که بعضی مدیران موقع ثبت نام از اولیاء درخواست می کنند، از پایان مهرماه و پس از ثبت نام خواهد بود که این وجه کاملا اختیاری است. بیرانوند با بیان اینکه درستاد نظارت برثبت نام، تاکید بر اجرای سیاست های راهبردی آموزش و پرورش در اجرای تحول بنیادین است، گفت: تاکید ستاد ثبت نام بر توزیع مناسب دانش آموزان در مدارس و استفاده بهینه از فضاهای آموزشی است.مدیر کل آموزش و پرورش افزود: در سال تحصیلی آینده رعایت نرم تراکم دانش آموزی در فضاهای آموزشی تلاش برای پوشش حداکثری کودکان و نوجوانان لازم التعلیم و دانش آموزان بازمانده از تحصیل ملحوظ نظر قرار خواهد گرفت . بیرانوند گفت: تشکیل ستاد ثبت نام ادارات استان، ترکیبی از اعضای شورای معاونین،مسئولین مقاطع آموزشی و مدیران مدارس غیردولتی، آموزش از راه دور است که بتوانیم، برای سال تحصیلی 94 ، شرایط خوبی فراهم کنیم و عدالت آموزشی را به خوبی اجرایی کنیم تا حق دانش آموزان ضایع نشود. وی افزود: برای اطلاع رسانی اولیاء ، مشخصات مسئولین ستاد ثبت نام در وزارت، اداره ، مدارس شهری و روستایی با قید شماره تلفن در معرض دید اولیاء قرار گرفته است.بیرانوند تاکید کرد: ثبت نام در مدارس دولتی، عادی و هئیت امنایی،صرفا با توجه به محدوده جغرافیایی محل سکونت دانش آموزاست و تاکید بر مصاحبه و آزمون و شرط معدل ممنوع است. مدیرکل و رییس ستاد ثبت نام  استان نیز درباره ثبت نام دانش آموزان هنرستانها گفت: هنرستان ها دارای محدوده جغرافیایی ثبت نام نیستند و طبق شیوه نامه وزارت، برای راهنمایی تحصیلی دانش آموزان هنرستانی، مشاورین ، در موقع ثبت نام در هنرستانها حضور دارند. بیرانوند با بیان اینکه برای مدارس غیردولتی نرخ شهریه جدید،  اعلام و توسط ادارات آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق تابعه جهت اجرا به مدارس غیر دولتی ابلاغ و لازم الاجراست .وی درباره ناظرین ستاد ثبت نام در مدارس گفت: ناظرین ستاد ثبت نام، مجموعه ای ازکارشناسان مقاطع و معاونین دردوره های مختلف تحصیلی در ستاد هستندو بر حسن اجرای دستور العمل های ابلا غی نظارت خواهند داشت .مدیرکل آموزش و پرورش اظهار کرد  سامانه سناد که برای ثبت نام دانش آموزان  عادی و سامانه سجا برای مدارس شاهد قرارداده شده است وروند ثبت نام بصورت اینترنتی انجام می گیرد . وی افزود: مسئولیت ثبت نام دانش آموزان ورودی پایه اول ابتدایی  ، اول متوسطه اول  واول متوسطه دوم با اولیای دانش آموزان است.رییس ستاد ثبت نام استان ایلام  ، با تاکید براینکه ثبت نام این مقاطع به شکل حضوری است، افزود: ثبت نام دانش آموزان میان پایه، تابع ضوابط، غیرحضوری می باشد.بیرانوند در ادامه از راه اندازی سامانه الکترونیکی ثبت نام برای دانش آموزان  طرح سنجش پایه اول ابتدایی خبرداد و گفت: ارائه شناسامه سلامت نوآموز و سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نو آموزان بدو ورود به دبستان برای ثبت نام ضروریست. وی گفت: ثبت نام نوآموزان از اول خرداد آغازشده و ثبت نام سایر پایه های دوره های تحصیلی بعد از امتحانات خواهد بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن