تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك عالم برتر از هزار عابد و هزار زاهد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820503307




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخشش فرهنگی کرمانشاهی در رقابت های دو و میدانی قهرمانی کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: درخشش فرهنگی کرمانشاهی در رقابت های دو و میدانی قهرمانی کشور خبرگزاری پانا: آموزگار تربیت بدنی ناحیه سه کرمانشاه قهرمان کشور شد.
۱۳۹۴ شنبه ۲۳ خرداد ساعت 11:59

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، زهرا شاه محمدی آموزگار تربیت بدنی ناحیه سه کرمانشاه موفق شد در ماده پرش طول رقابت های قهرمانی دوومیدانی جانبازان و معلولین کشور به مقام اول برسد.
بر اساس این گزارش رقابت‌های قهرمانی کشور دو و میدانی جانبازان و معلولین، گرامیداشت ملی‌پوش سابق تیم ملی، محمدصادق مهریار، در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.
گفتنی است در این رقابت‌های دو روزه، 396 ورزشکار حضور داشتند که 164 ورزشکار زن بودند. رقابت‌ها طبق قوانین IPC که قرار است در بازی‌های پارالمپیک ریو 2016 اعمال شود و با حضور نماینده مجارستانی IPC ، انجام شد و رکوردها پس از تایید توسط ناظر کمیته بین‌المللی پارالمپیک و ارسال به این کمیته، در جدول رنکینگ جهانی قرار می‌گیرد.
شاه محمدی در این باره گفت: با توجه به حضور نماینده IPC، سطح رقابت ها بالا بود و خوشحالم توانستم با پشت سر گذاشتن حریفان به جایگاه اول برسم.
وی با اشاره به اینکه هنوز نتوانسته ورودی رقابت های جهانی را کسب کند گفت: در حال حاضر به تمرینات خود در کرمانشاه ادامه می دهم و امیدوارم در لیگ باشگاه ها که مرداد ماه سال جاری برگزار می شود به رکورد ورودی رقابت های جهانی برسم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن