تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از كسانى مباش كه بى‏عمل، به آخرت اميد دارند... از گناه باز مى‏دارند، اما خود باز ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813278596




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استفاده سم در مزارع عامل افزایش سرطان در مازندران است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرماندار شهرستان محمودآباد استفاده سم در مزارع عامل افزایش سرطان در مازندران است خبرگزاری پانا: متاسفانه یک سوم سموم کشاورزی در استان های شمالی بالاخص مازندران مصرف می گردد و همین مهمترین علت افزایش سرطان در این استان به شمار می رود.
۱۳۹۴ شنبه ۲۳ خرداد ساعت 11:42

خبرگزاری پانا+سرطان مازندران+سم+کشاورزی

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی فرمانداری محمودآباد، سیف الله فرزانه در جلسه کارگروه آب و خاک شهرستان محمودآباد با اشاره به اهمیت حفظ اراضی کشاورزی و حمایت از کشاورزان گفت: شهرستان محمودآباد با 18 هزار و 200 هکتار زمین کشاورزی استعداد فوق العاده ای در حوزه کشاورزی به نسبت سایر شهرهای مازندران داشته و توسعه روز افزون آن نیازمند حمایت است.
جلسه کارگروه آب و خاک شهرستان محمودآباد صبح امروز به ریاست فرزانه فرماندار محمودآباد و با حضور اعضای کارگروه در محل مرکز توسعه و تکنولوژی هراز برگزار گردید.
فرماندار محمودآباد با اشاره به عدم استقرار اداره منابع طبیعی در شهرستان محمودآباد گفت: متاسفانه دیدگاه ها در حفظ اراضی کشاورزی و جنگلی جزیره ای است و هیچ گونه حساسیتی وجود ندارد.
وی گفت: جلوگیری از تبدیل اراضی کشاورزی و حفظ زمین های کشاورزی حفاظت از محیط زیست است و پیشگیری از کاهش اراضی کشاورزی نیازمند عزم ملّی و فرهنگ سازی گسترده در این حوزه می باشد.
رئیس کارگروه آب و خاک شهرستان محمودآباد با اشاره به قابلیت های کشاورزی شهرهای استان مازندران گفت: شاید در باور همه هموطنانمان مازندران استانی گردشگری تلقی گردد ولی باید توجه داشت که دریا و جنگل بدون کشاورزی معنا ندارد.
وی گفت: با توجه به سیل اردیبهشت ماه سال جاری در بخش سرخرود امسالسال زراعی سختی راشاهد بودیم و در سایه اهتمام بخشدار و اعضای شورای اسلامی بخش سرخرود و امور منابع و توزیع آب از بحران فاصله گرفتیم.
فرماندار شهرستان محمودآباد با اشاره به اهمیت توسعه و ترویج کشاورزی مکانیزه و ارگانیک برای فرار از سم و کود کشاورزی گفت: متاسفانه یک سوم سموم کشاورزی در استان های شمالی بالاخص مازندران مصرف می گردد و همین مهمترین علت افزایش سرطان در این استان به شمار می رود.    
 
 















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن