تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821113732




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استیضاح شهردار خوی به خاطر بدرفتاری با ارباب رجوع


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


استیضاح شهردار خوی به خاطر بدرفتاری با ارباب رجوع استان‌ها > آذربایجان غربی - تیزباز در آستانه برکناری قرار گرفت



طرح استیضاح محبوب تیزباز نیاری شهردار خوی با 8 امضاء در دستور کار شورای اسلامی این شهر قرار گرفت.
به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی و به نقل از آینانیوز، اعضای شورای شهر خوی با تقدیم نامه ای خطاب به شهردار این شهر از او خواسته اند طبق قانون پاسخگوی عملکرد خود در 5 حوزه مورد سوال قرار گرفته باشد.
متن نامه استیضاح شورای اسلامی شهر خوی خطاب به تیزباز نیاری به این شرح است:
جناب آقای مهندس تیزباز نیاری
شهردار محترم خوی
سلام علیکم
احتراما بازگشت به نامه ها و سوالات متعدد شفاهی در جلسه شورای اسلامی در زمینه عملکرد و روش مدیریتی و برخوردهای نامناسب شما با ارباب رجوع و شهروندان و مکتوبات متعدد و به استناد ماده 87 قانون وظایف و تشکیلات شورای اسلامی بدینوسیله طرح استیضاح شما بموجب قانون و به شرح ذیل به حضور اعلام و مقتضی است با حضور در جلسه رسمی شورا نسبت به ابهامات ذیل پاسخگو باشید.
1-توهین به ارباب رجوع، برخوردهای ناشایست با زیرمجموعه شهرداری و اهانت به اعضای شورای اسلامی شهر توسط آقای شهردار در طول مدت مسئولیت خود غیرقابل تحمل بوده و تلاش های اعضای شورا در اصلاح اخلاق و روش شما هیچ نتیجه ای نداشته است. طوریکه نامه های اعتراضی متعدد به فرمانداری نیز ارسال شده است.
2-انحرافات مالی در بودجه 92، تخلفات مالی اعم از برداشت های علی الحساب خلاف قانون و قرارداد مشاور خلاف قانون و پرداخت های ماهیانه برخلاف مصوبه شورای اسلامی.
3-سردرگمی و سوء مدیریت شهرداری در انتخاب مدیران اعم از اخراج تنها رفیق شفیق خود معاون اداری مالی علی رغم مخالفت اکثریت اعضای شورا با بکارگیری نیروهای غیربومی در کمتر از 7 ماه بلاتکلیفی در معاونت عمرانی بیش از یک سال و بکارگیری معاونت اداری مالی علیرغم داشتن دو پست حراست فرمانداری و حراست شهرداری.
4-طولانی کردن امورات ارباب رجوع توسط شهرداری و سردرگمی آنان مابین شورا و شهرداری و نارضایتی مردم در عدم دریافت پاسخ بموقع و سخت گیری های رنجش آور و عدم رعایت شان مردم.
5-طولانی شدن پروژه های اساسی شهرداری اعم از مسیرگشایی ها بخصوص کمربندی 45 متری، پارک سوار اتوبوس، المان میادین شهر، میادین میوه و تره بار روز براساس مصوبه شورای ترافیک شهرستان، وعده هیجده پروژه سرمایه گذاری بویژه منطقه سعدیه پس از نه ماه هنوز عملیاتی نشده و تازه مسیر ماده 5 را طی می کند. و همچنین آبروریزی در اجرای عملیات عمرانی خیابان امام حسن مجتبی(ع)(خیابان امام) و بلاتکلیفی میدان مرکزی که مانند دمل چرکین در وسط شهر خودنمایی می کند.»
گفتنی است شهردار خوی 10 روز وقت دارد تا به سوالات اعضای شورای شهر این شهر در صحن علنی پاسخ داده و اعضا را قانع کند.
نامه استیضاح تیزباز 20 خردادماه در شرایطی نوشته و امضاء شده که او در سفر ارمنستان به سر می برد.

کلید واژه ها: استان آذربایجان غربی - ارمنستان - استیضاح -




جمعه 22 خرداد 1394 - 23:56:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن