تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819161959




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عبدولی و قاسمی قهرمان شدند


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
عبدولی و قاسمی قهرمان شدند
عبدولی و قاسمی قهرمان شدند سعید عبدولی و علیرضا قاسمی عناوین قهرمانی اوزان 75 کیلوگرم فرنگی و 74 کیلوگرم کشتی آزاد مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی مشخص شدند.


به گزارش فرهنگ نیوز، مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی از صبح روز گذشته (پنجشنبه) در سالن شهید بهشتی مشهد آغاز شده است که با برگزاری مسابقات مراحل مقدماتی نفرات راه یافته به فینال مشخص شدند و از ساعت 16 عصر امروز برای تعیین قهرمانان اوزان مختلف به مصاف هم رفته‌اند.
 
در فینال وزن 75 کیلوگرم کشتی فرنگی سعید عبدولی در دیدار دوم با نتیجه 4 بر صفر رسول گرمسیری را شکست داد تا با توجه به پیروزی 6 بر صفر در مرحله مقدماتی با کسب دو پیروزی عنوان قهرمان را به خود اختصاص دهد.
 
نفر برتر مسابقات انتخابی بر اساس پیروزی در 2 دیدار از 3 مسابقه تعیین می‌شود.
 
در دیدار فینال دوم وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد نیز علیرضا قاسمی با نتیجه 8 بر 4 عزت الله اکبری، نایب قهرمان 2013 جهان را مغلوب کرد و با توجه به پیروزی 11 بر یک مقابل حریفش در روز گذشته قهرمان شد.
 
در فینال دوم وزن 61 کیلوگرم کشتی آزاد نیز بهنام احسان‌پور با نتیجه 6 بر 4 مغلوب آرش دنگسرکی شد تا با توجه به پیروزی احسان پور در روز گذشته تکلیف قهرمان به مسابقه سوم کشیده شود.
 
افشین بیابانگرد در وزن 71 کیلوگرم فرنگی نیز که روز گذشته در مرحله مقدماتی فرشاد بلفکه را با نتیجه 9 بر صفر شکست داده بود، امروز در دیدار فینال با نتیجه 4 بر 3 مغلوب حریفش شد تا تکلیف قهرمان این وزن نیز به مسابقه سوم کشیده شود.




94/3/22 - 22:06 - 2015-6-12 22:06:53





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن