تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندانتان را به سه چيز ادب كنيد: عشق به پيامبرتان، عشق به خاندان او، و قرآن خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820895559




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سير نزولي آمار طلاق در شهرستان هرسين


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ خرداد ۱۳۹۴ (۱۹:۲۳ب.ظ)
طي سه ماهه اول سال جاري؛ سير نزولي آمار طلاق در شهرستان هرسين موج - ياور محمدي گفت: آمار طلاق سه ماهه اول سال جاري در اين شهرستان نسبت به سال گذشته سير نزولي داشته است و بايد علل كاهش اين وقايع بررسي و مورد بحث و مطالعه قرار گيرد و به صورت يك برنامه مورد استفاده همگان قرار گيرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج کرمانشاه، فرماندار هرسين اظهار داشت: در سال گذشته و سال جاري نسبت به سنوات گذشته فرهنگ استفاده از اسامي مذهبي و قرآني در بين شهروندان هرسيني براي نوزادان تازه متولد شده خود آمار بسيار بالا و چشمگيري داشته است.
محمدي تصريح كرد: بناي اصلي توسعه و برنامه ريزي وجود آمارهاي صحيح است كه مي تواند باعث پيشرفت و ترقي شود، وي افزود: ثبت وقايع چهارگانه حياتي بايد به موقع باشد و اين بستري مناسب و راهكاري جدي است براي برنامه ريزي مسوولين در جهت تأمين نيازهاي اساسي و مهم جامعه .
فرماندار هرسين گفت: يكي از راههاي شناخت معضلات اجتماعي رجوع به آمارهاي ثبت وقايع حياتي است كه وجود اين آمارها مي تواند كارشناسان امر را در فرآيند مبارزه با ناهنجاريهاي جامعه ياري کند.
اين مقام ادامه داد: دهياران، شوراهاي اسلامي و خانه هاي بهداشت مستقر در روستاها با اهتمام جدي در ثبت وقايع حياتي داشته باشند، زيرا بسياري از امكانات و طرح هايي كه براي پيشرفت روستاها صورت مي پذيرد بر اساس جمعيت است.
ياور محمدي تأكيد کرد: كساني كه در گورستان ها بعنوان عامل ثبت مرگ و مير شناخته مي شوند بايد مورد تأييد مراجع ذي صلاح باشند.
محمدي در پايان گفت: با توجه به عدم پيش بيني حوادث و بلاياي طبيعي اداره ثبت احوال بايد برنامه ريزي هاي لازم را در خصوص ثبت وقايع حياتي در مواقع اين بحران ها به عمل آورد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن