تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819728407




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه رئیس فدراسیون‌فوتبال‌آلمان برای نجات فیفا


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: برنامه رئیس فدراسیون‌فوتبال‌آلمان برای نجات فیفا
بعد از اتفاقات اخیر در فیفا از جمله افشای فساد مالی، دستگیری مدیران و استعفای بلاتر، فدراسیون فوتبال آلمان قصد دارد برنامه‌ای برای حل این بحران ارائه دهد.

به گزارش "ورزش سه"، ولفگانگ نیرزباخ ،نفر اول فوتبال آلمان در نامه‌ای سرگشاده به اعضای فدراسیون متبوعش پیشنهاداتش را برای جمع‌آوری امضای اعضا ارائه کرد.
وی در این نامه نوشته است:" دیدن زیر سوال رفتن کل فوتبال جهان به دنبال بی‌اخلاقی عده‌ای اندک ناراحت کننده است. لازم است فیفا سریعا پرسنلی که پایبند به رعایت قوانین نیستند را به ویژه در سطوح بالای این فدراسیون عوض کند؛ لازم است کنترل، جدیت و شفاف‌سازی بیشتر در دستور کار قرار بگیرد.
حال اگر چه بزرگترین عضو این فدراسیون یعنی آلمان تنها یک رأی دارد، اما ما وظیفه خود می‌دانیم که صدایمان را بالاتر ببریم و اثرگذارتر باشیم. ما اصلاحات می‌خواهیم، تغییر می‌خواهیم و این مطالبه را پیگیری خواهیم کرد. ما ضمن استقبال از کناره‌گیری فوری بلاتر، از فیفا می‌خواهیم که با ناظران و بازرسان همکاری نزدیک‌تری داشته باشد.
برای پیشگیری از وقوع دوباره فساد باید یک بازرسی از سراسر این فدراسیون انجام شود. در کمیته‌های مهم از جمله کمیته اجرایی صرفا افراد کاملا قابل اعتماد اجازه فعالیت پیدا کنند؛ بنابراین اعضا باید از سوی کنگره انتخاب شوند نه مثل قبل از سوی فدراسیون‌های قاره‌ای. همچنین برای محدود کردن قدرت ریاست، باید مدت زمان نشستن در این سمت به حداکثر دو سال کاهش پیدا کند.
باید کل پروسه اعطای میزبانی جام‌های جهانی با شفافیت صورت گیرد. در پایان از فیفا می‌خواهیم قدرت رأی فدراسیون‌ها را با توجه به بزرگی و میزان فعالیت‌های آنها در عرصه‌های بین‌المللی بیشتر و کمتر کند. نباید رأی همه قدرت یکسانی داشته باشد."


11:12 1394/03/22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن