تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821118447




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزشهای همگانی جستجو و نجات در جامعه صورت گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: تبریز؛
آموزشهای همگانی جستجو و نجات در جامعه صورت گیرد
مدرس دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر گفت: آموزش همگانی به مردم برای امداد رسانی به حادثه دیدگان بسیار مهم است و باید آموزشهای اولیه برای کمکهای اولیه تا زمان رسیدن ماموران تخصصی امداد و نجات ارائه شود.


به گزارشگروه استانهای باشگاه خبرنگاران  از تبریز؛ منوچهر عبد خدابندی مدرس دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر، با اشاره به برگزاری کارگاه مدیریت جستجو نجات گفت: در این کارگاه آشنایی با محورهای مهم جستجو نجات بیان شد و
 اعضای شرکت کننده در این کارگاه با محورهای این موضوع آشنا شدند.


وی  با اشاره به بایدها و نبایدهای جستجو و نجات ادامه داد: منابع ، ایجاد شرایط مساعد برای باز کردن راه‌ها و تامین سوخت عملیات نجات و نیز شناخت فرهنگ جستجو و نجات از بایدهای عملیات جستجو ونجات است.


مدرس دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر گفت: جلوگیری از ورود افراد غیر متخصص برای جستجو و نجات و نیز ایجاد حلقه ایمنی و جلوگیری از عبور و مرور مردم درزمان بحران نیز باید مورد توجه باشد.


عبدخدابندی برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت بحران را موثر و ارزشمند دانست و گفت: به اهداف برگزاری کارگاه رسیدیم و بازخورد خوبی را نیز در میان مدیران شرکت کننده شاهد بودیم و مطالبی را که می خواستیم منتقل کردیم.


وی بر لزوم انجام عملیات جستجو و نجات در ساعات طلایی اشاره و عنوان کرد: خوشبختانه در زمان بحرانهایی مانند زلزله در کشور توانسته ایم در ساعات طلایی اقدامات موثری انجام دهیم.


وی یادآور شد: آموزش همگانی به مردم برای امداد رسانی به حادثه دیدگان بسیار مهم است و باید آموزشهای اولیه برای کمکهای اولیه تا زمان رسیدن ماموران تخصصی امداد و نجات ارائه شود تا مردم بتوانند تا زمانی که ماموران با تجهیزات امدادی می رسند کارهای مقدماتی را انجام دهند.


انتهای پیام/د 


 



اخبار مرتبط

دوره آموزشی عالی مدیریت بحران در تهران برگزار می‌شود
پیشگیری مهمترین راهبرد شیلات برای مقابله با توفان حاره ای آشوبا
ضرورت تدوین پکیج آمادگی برای بروز بحران ها در سیستان و بلوچستان
آماده باش ستاد بحران سیستان و بلوچستان برای مقابله با هرگونه طوفان در دریای عمان
35 زلزله بزرگ در ایران رخ داده است




۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن