تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند در بهشت هفتاد هزار قصر از يا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816604288




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمبود جدی آب در برخی روستاهای استان تهران


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: کمبود جدی آب در برخی روستاهای استان تهران
معاون اجتماعی استانداری تهران گفت:‌ از دستگاه های ذیربط انتظار داریم در آستانه فصل گرما، موضوع بهداشت و درمان را جدی تر از گذشته مورد توجه قرار دهند زیرا اهمیت آن در برقراری ثبات و آرامش جامعه کمتر از امنیت قضایی نیست.
آفتاب : سیدشهاب الدین چاوشی در نشست کارگروه بهداشت و امنیت غذایی با بیان اینکه استانداری تهران در جایگاه نمایندگی ارشد دولت در سطح استان باید از اختیارات مناسب قانونی برای هماهنگی امور دستگاه ها برخوردار باشد گفت: عدم پاسخگویی دانشگاه های علوم پزشکی که متولی بهداشت و درمان سطح استان هستند مشکلی جدی در بخش بهداشت و درمان به دنبال دارد.


به گزارش ایسنا، وی افزود:‌علی رغم تلاش های موثری که وزارت بهداشت در دولت جدید انجام داده است متاسفانه هنوز براساس گزارش های بازرسین اعزامی دادستانی تهران در برخی از بیمارستان های دولتی مسئولیت پذیری در مقابل بیماران جدی گرفته نمی شود.


معاون استاندار ادامه داد:‌ کارگروه بهداشت ،درمان و امنیت غذایی استان مرجع مراقبت از سلامت و امنیت غذایی مردم است و همه اعضا و دستگاه ها تکلیف قانونی دارند برای سلامت و بهداشت عمومی جامعه تدابیر لازم را به مرحله اجرا بگذارند.


وی از همکاری موثر معاونت دانشگاه شهید بهشتی در امور بهداشت و درمان استان قدردانی کرد و گفت:‌سایر دانشگاه های علوم پزشکی در سطح استان در حوزه مسئولیت خود در جلسات مربوطه شرکت کرده و پاسخگو باشند.


چاوشی گفت: از دستگاه های ذیربط انتظار داریم در آستانه فصل گرما، موضوع بهداشت و درمان را جدی تر از گذشته مورد توجه قرار دهند زیرا اهمیت آن در برقراری ثبات و آرامش جامعه کمتر از امنیت قضایی نیست.


معاون استاندار یکی از جدی ترین نگرانی ها در امنیت غذایی مردم استان را کمبود شدید آب دانست و گفت:‌از شرکت آب و فاضلاب و آب منطقه ای می خواهیم برای فصل گرما تدابیر ویژه اندیشیده و همکاری شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی برای رفع دغدغه های مردم روستایی امری مهم و ضروری است.


وی ادامه داد:‌هم اکنون برخی از روستاهای استان با کمبود جدی آب رو برو هستند و رسانه های دیداری و شنیداری باید مردم را از خطر کم آبی و تاثیر آن در بهداشت و امنیت غذایی آگاه کنند.


چاوشی گفت:‌شهروندان باید بدانند منابع محدود زیرزمینی آب پاسخگوی مصرف بی رویه نیست و اگر رشد مصرف کنترل نشود نگرانی به دنبال دارد.


رییس کارگروه بهداشت و امینت غذایی استان در بخش دیگری از سخنانش به لزوم عمل به وظایف از سوی دستگاه های مسئول اشاره کرد و گفت:‌سازمان جهاد کشاورزی و مراکز بهداشتی در نظر داشته باشند با توجه به نزدیک شدن به فصل گرما و احتمال بروز بیماری های واگیردار مراتب مراقبت در نظر گرفته شده و نظارت بر جلوگیری از آبیاری مزارع با فاضلاب خام همچون گذشته به قوت خود ادامه یابد.


گفتنی است در این جلسه تصمیمات لازم جهت فعال شدن کمیته های کارگروه بهداشت و امنیت غذایی اتخاذ شد و بر نظارت جدی بر تولید وتهیه مواد غذایی در مراکز مختلف تفریحی و سایر بخش ها تاکید شد. 






تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن