تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان، درنده اى است كه اگر رها شود، گاز مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820435372




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاد حوزه و دانشگاه: الگوگیری از خط شهدا تنها راه شکست استکبار است/چشم امید آزادیخواهان جهان به ایران


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاد حوزه و دانشگاه:
الگوگیری از خط شهدا تنها راه شکست استکبار است/چشم امید آزادیخواهان جهان به ایران
این استاد حوزه و دانشگاه گیلان گفت: الگوگیری از خط شهدا تنها راه شکست استکبار است.

خبرگزاری فارس: الگوگیری از خط شهدا تنها راه شکست استکبار است/چشم امید آزادیخواهان جهان به ایران



به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، حجت‌الاسلام سیدکاظم میر‌حسینی اشکوری عصر امروز در مراسم یادواره شهدای «لسبومحله و کیاخان» بخش مرکزی این شهرستان اظهار کرد: شهدا برای نجات اسلام، دین و قرآن فداکاری کردند و به شهادت رسیدند.
وی، دفاع از دین را پیام شهدا دانست و افزود: شهدا با ایستادگی و مقاومت و تبعیت از امر ولایت و رهبریت از دین اسلام دفاع کرده و به تکلیف خود خوب عمل کردند.
این محقق و نویسنده با اشاره به اینکه امروز ایران در شرایط خاص و پیچ خطرناک قرار دارد، تصریح کرد: اگر اهل بصیرت نباشیم با نقشه‌هایی که دشمن پیاده می‌کند خون مقدس شهدا پایمال می‌شود.
وی الگوگیری از خط شهدا را تنها راه نجات دین، قرآن و مستضعفان از دست استکبار دانست و خاطرنشان کرد: شهدا این خط را از مکتب عاشورای حسینی آموختند.
میرحسینی‌اشکوری با اشاره به اینکه امروز دین و قرآن اوج گرفته است، متذکر شد: شیعه دارای دو بال شامل بال مهدویت و انتظار ظهور مهدی (عج) و دیگری بال سرخ عاشورا است و یک زره به نام ولایت دارد و تا زمانی که به این دو بال و زره مجهز باشد از تیررس دشمن خارج است.
وی تحریف شخصیت امام راحل را یک خطر دانست و افزود: تحریف خط و شخصیت امام راحل توسط خواص مردودی که کنار امام (ره) بودند خطر بزرگی محسوب می‌شود.
استاد حوزه و دانشگاه، استکبارستیزی و مخالفت با آمریکا را مهم‌ترین ویژگی امام (ره) خواند و گفت: امام راحل آمریکا را شیطان بزرگ نامید و آن را بزرگ‌ترین خطر در مقابل اسلام اعلام کرد.
وی، عادی‌سازی دشمن و از بین بردن قبح استکبار را از دیگر خطرهایی دانست که انقلاب ما را تهدید می‌کند و باید مراقب بود تا با شیطان جنگید و هم‌بازی او نشد.
میرحسینی‌اشکوری با بیان اینکه موضوع انرژی هسته‌ای بهانه‌ای بیش نیست، تصریح کرد: هدف آمریکا از مذاکرات این است که به جهانیان بگوید سرانجام ایران تسلیم شد و سازش کرد.
وی با اشاره به اینکه طرح مذاکره همواره نقشه دشمن در زمان شکست است، ادامه داد: شکست دادن دشمن با مقاومت و ایستادگی صورت می‌گیرد و اگر قرار است صلحی انجام شود باید زیرکانه باشد نه فریبکارانه.
این استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر ضرورت تقویت و توسعه اقتصاد مقاومتی با بهره‌گیری از امکانات بالقوه کشور برای مقابله با تحریم‌ها یادآور شد: ما در مذاکرات نباید فریب دشمن را بخوریم باید به خدا و مردم تکیه کنیم.
وی با اشاره به اینکه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با نثار جان و مال خود فداکاری کردند تا اسلام حفظ شود، خاطرنشان کرد: امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مدیون خون شهدا و صبر خانواده‌های آنها است.
میرحسینی‌اشکوری با بیان اینکه امروز پیام شهدا ایستادگی و مقاومت است، تصریح کرد: به گفته متخصصان اقتصادی کشور حدود 25 درصد مشکلات مملکت به خاطر تحریم‌هاست و بیش از 70 درصد دیگر آن مربوط به ضعف مدیریت کشور است.
وی با تصریح بر اینکه نباید خویشتن را رها و دست نیاز به سوی دشمن دراز کرد، متذکر شد: برخی از مسئولان کشور توجه ندارند و برطرف شدن تمام مشکلات مملکت و حتی تامین آب مصرفی را برداشتن تحریم‌ها می‌دانند که این خود نوعی خط دادن به دشمنان است.
این استاد حوزه و دانشگاه در پایان با تأکید بر تبعیت از مقام ولایت و خط شهدا، بیان کرد: امروز تمام آزادیخواهان جهان چشم امید به ایران دارند و اگر عقب‌نشینی کنیم تمام قیام‌های عالم شکست می‌خورند. انتهای پیام/2300/ل/ذ40

94/03/21 - 22:32





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن