تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815387336




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک رقیب جدی برای سید جلال و پژمان


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
یک رقیب جدی برای سید جلال و پژمان




کنعانی زادگان بازیکن جوانی است که شاید به زودی در ترکیب ثابت تیم ملی بیشتر از او بازی گرفته شود.





خبرآنلاین: ترکیب جدید کروش برای بازی دوستانه با ازبکستان علامت سوال های زیادی را به وجود آورد. استفاده از بازیکنان جوان که ۲۵-۲۶ سال دارند، نشان از این دارد که او دارد ترکیب ایده آلش را برای حضور در رقابت های انتخابی جام جهانی و حتی حضور در جام جهانی محک می زند.

تیم ملی با بازیکنان جوان خودش دارد پوست می اندازد.بازیکنان جوانی که انصافا در تیم ملی هم جواب داده اند و هر کدام از آنها می توانند جای بازیکنان بزرگ را در تیم ملی بگیرند.

یکی از این جوان ها محمد حسین کنعانی زادگان است. مدافع جوان ملوان بندر انزلی که با اعتماد کروش در بازی با ازبکستان به عنوان بازیکن ثابت وارد زمین شده است.

اگر کنعانی زادگان ۲۱ ساله در این بازی جواب بدهد و بتواند اعتماد کروش را جلب کند این احتمال وجود دارد که در بازی های پیش رو یکی از بازیکنان ثابت تیم ملی باشد.

ثابت بازی کردن کنعانی زادگان که خیلی هم جوان است شاید پایانی باشد بر بازی بازیکنی مثل امیر حسین صادقی که پا به سن گذاشته است و بعید است در جام جهانی آینده برای تیم کروش به میدان برود. کنعانی زادگان احتمالا از حالا رقیبی است برای سید جلال حسینی برای بازی کردن در کنار پژمان منتظری و شاید هم بر عکس.






تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن