تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819955659




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایست نرخ رشد طلاق در همدان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: همدان؛
ایست نرخ رشد طلاق در همدان
معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان از توقف نرخ رشد طلاق طی سال گذشته در همدان خبر داد.
به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان در کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی همدان با اشاره به اینکه بر اساس سند افزایش نرخ باروری باید سالانه ده درصد نرخ طلاق کاهش یابد گفت: سال گذشته نرخ طلاق در استان همدان توقف داشته است که نشان می دهد کارهای خوبی در این باره انجام شده است و دستگاه های مربوط نیز به خوبی وارد عمل شده اند.


محمد ابراهیم الهی تبار با بیان اینکه در راستای استحکام و تحکیم خانواده باید جدی وارد شویم و برنامه ریزی های دقیقی انجام دهیم افزود: این زمانی میسر می شود که اعتقاد مردم هم محکمتر باشد که در این راستا دانشگاهیان و مسئولان دستگاه های اجرایی هم مسئول هستند.


وی ادامه داد: موضوع مهمی که وجود دارد این است که نباید واقعه طلاق رخ دهد و برای پیشگیری از طلاق باید آموزش های مهارت زندگی، آموزش پیش از ازدواج، آموزش در زندگی ، انجام مشاوره در خانواده و پخش برنامه های مناسب با حضور کارشناسان مربوط برای روابط بهتر همسران انجام شود.


وی خاطرنشان کرد: در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی باید تدابیر خوبی اندیشیده شود چرا که زوجین و فرزندان ناشی از طلاق آماده پذیرش مسائل آسیب پذیر هستند.


معاون سیاسی و امنیتی استاندار با اشاره به عوامل موثر در ایجاد طلاق گفت: دخالت افراد و اطرافیان، اعتیاد و خیانت از جمله عوامل موثر در طلاق است که در این بین فضای مجازی نیز نقش بسزایی در واقعه طلاق دارد.


مدیر کل سازمان بهزیستی استان همدان نیز با اشاره به اینکه در حال حاضر بیشترین میزان طلاق زوجین برابر بودن سن آنان است گفت: سند کاهش طلاق در استان در حال جمع آوری است که سه بند اساسی برای آن در نظر گرفته شده است که به زودی ارائه خواهد شد.
اکبر سوری یکی از مهم ترین آسیب های اجتماعی استان را طلاق برشمرد و گفت: سال گذشته در استان همدان 3 هزار و 135 مورد طلاق به ثبت رسید.
انتهای پیام/گ



اخبار مرتبط

ازدواج هاي اينترنتي عمدتا برپايه دروغ وتقلب شکل مي گيرند
اعتياد مهمترین عامل وقوع طلاق
حد جانشینی جمعیت کشور باید به 1/2 برسد
افزايش 6 و 3 دهم درصدي ولادت خرم اباد




۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن