تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820217974




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نفت و منصوریان، فیلمی با پایان باز


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نفت و منصوریان، فیلمی با پایان باز
علیرضا منصوریان و مدیران باشگاه نفت که قرار بود در جلسه مهم خود به جمع بندی نهایی برسند، بازهم به نتیجه نرسیدند و همه چیز را به آینده موکول کردند.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان که مدت هاست مورد توجه باشگاه استقلال و چند باشگاه دیگر قرار گرفته است در جلسه امشب با مدیران باشگاه نفت، قرار بود برای تمدید قرارداد خود با این تیم اقدام کند اما بازهم این اتفاق نیفتاد و طرفین بدون دست یافتن به نتیجه ای قابل ذکر، دفتر باشگاه را ترک کردند.


البته این جلسه از نگاه منصوریان دستاوردهایی داشته است، اول اینکه پلن سال آینده این باشگاه را تحویل مدیران این تیم داد و درباره آن با یکدیگر به صحبت پرداختند که مشخص نیست در صورت عدم تمدید قرارداد وی، این پلن مورد تایید سرمربی بعدی این تیم باشد یا خیر؟

دستاورد دوم علیرضا منصوریان از این جلسه، به قول خودش شکستن تابویی بود که همیشه در فوتبال ایران وجود داشت و مربیان حاضر به بیان پیشنهادهای کاری خود نمی شدند تا بصورت پنهانی به بررسی آنها بپردازند. سرمربی تیم نفت در این جلسه به طور روشن بیان کرد که از سه تیم مختلف پیشنهاد کاری داشته است و با آنها نیز پای میز مذاکره نشسته است. نکته جالب توجه در این قسمت پرده برداری رسمی از علاقه وافر وی به نشستن روی نیمکت تیم محبوب خود، یعنی استقلال بود و او هیچ ترسی از عنوان این مطلب نداشت که تمایل بسیاری برای هدایت آبی های پایتخت دارد.

در این جلسه منصوریان شروطی را نیز با افراد حاضر در آن مطرح کرد و آینده کاری احتمالی خود را منوط به پذیرفتن آنها کرد، البته احتمالا از این جهت که با توجه به بیان علنی بررسی پیشنهادهای دیگر توسط وی، ممکن است حتی در صورت پذیرفتن شروط او، سرمربی فعلی زردپوشان مسابقات سال آینده لیگ برتر را از روی نیمکت استقلالی ها به تماشا بنشیند.

در هر صورت با توجه به آن چیزی که تصور می شد، جلسه تشکیل شده بین مدیران نفتی ها و سرمربی کنونی آنها، علاوه بر دستاوردهای عنوان شده، نکته دیگری در پی نداشت و نتیجه ای که باید به دست می آمد، نیامد و گویا باید منتظر اتفاقاتی جدید در روزهای آینده ماند. اتفاقاتی که بستگی کامل به تعیین تکلیف هیات مدیره و مدیرعامل استقلالی ها و البته توافق مدیران تیم نفت با شروط منصوریان، دارد.

در حال حاضر و با توجه به مطالب عنوان شده، سرنوشت علیرضا منصوریان و تیم نفت تهران، به فیلمی با پایان باز می ماند که مخاطبان باید با توجه به برداشت خود، آن را در ذهن خود به اتمام برسانند.


22:29 1394/03/20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 144]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن