تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):دو خصلت است كه بالاتر از آنها چيزى نيست: ايمان به خدا و سود رساندن به برادران.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820899163




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرداخت ماهانه ۳ هزار تومان به بيمه تکميلي مستمري‌بگيران براي خريد بيمه عمر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ خرداد ۱۳۹۴ (۱۶:۳۰ب.ظ)
پرداخت ماهانه ۳ هزار تومان به بيمه تکميلي مستمري‌بگيران براي خريد بيمه عمر موج - مدير عامل تامين اجتماعي از پرداخت ماهانه ۳ هزار تومان به بيمه تکميلي مستمري‌بگيران براي خريد بيمه عمر آن ها خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، تقي نوربخش در پاسخ به سوالي در خصوص فاصله ميان زمان فوت بيمه‌ شده تا برقراري مستمري و مشکلاتي که در اين مدت براي خانواده‌هايشان پيش مي‌آيد، اظهار داشت: ما اين موضوع را قبول داريم؛ چراکه به ويژه در مورد فوت بيمه‌ شده بلافاصله هزينه‌اي ناگهاني براي خانواده ايجاد مي‌شود و به سختي مي‌افتند.
وي ادامه داد: براي حل اين مشکل برابر بيمه عمر مستمري‌بگيران از ماه جاري، ماهانه 3 هزار تومان به بيمه تکميلي آن ها کمک مي‌کنيم تا بتوانند بيمه عمر بخرند که در زمان فوت، خانواده متوفي بلافاصله از شرکت بيمه‌اي، سه ميليون تومان دريافت کند.
مدير عامل سازمان تامين اجتماعي همچنين گفت: براي برقراري مستمري در اين روند مشکلات فني وجود دارد که يکي از آنها تجميع سوابق بيمه‌اي است که بايد احصا شود، اما؛ اگر 30 سال سابقه محرز باشد بايد ظرف يک هفته حکم مستمري صادر شود که البته با توجه به پرداخت بر اساس حروف الفبا از ماه بعد از فوت، مستمري برقرار مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن