تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):برای انسان عیب نیست که حقش تاخیر افتد، عیب آن است که چیزی را که حقش نیست بگیرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820428669




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مومنی: 90 درصد پولم را گرفته ام


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مومنی: 90 درصد پولم را گرفته ام
مهاجم استقلال‌خوزستان که فصل بسیار خوبی را در تیم انتهای جدولی اش پشت سر گذاشت و حتی توانست از این تیم به لیست 50 نفره کارلوس کی‌روش نیز راه پیدا کند، می‌ گوید معلوم نیست فصل بعد در چه تیمی حاضر باشد.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی مومنی در مورد شرایطش برای فصل آینده گفت: از چند تیم پیشنهادهای خوبی دارم. قراردادم با باشگاه استقلال‌خوزستان تمام شده است اما باید بگویم استقلال‌خوزستان مدیریت خیلی خوبی دارد و من در این تیم احساس راحتی می‌ کردم و آرامش داشتم و توانستم در کنار این ها پیشرفت نیز بکنم. اگر امسال هم شرایط خوبی نیز به وجود بیاورند، شاید بمانم اما هیچ چیز معلوم نیست. دوست دارم جایی بازی کنم که در دید کی‌روش باشم و به تیم‌ملی راه پیدا کنم و پیشرفت فوتبالی ام ادامه دار باشد.

او در مورد جدایی احتمالی مدیرعاملشان ادامه داد: آقای بختیاری در نیم فصل دوم به دلیل وضعیت بدی که استقلال‌خوزستان داشت و در انتهای جدول قرار داشتیم خیلی از اذیت و دچار استرس می‌ شد. اما بودن آقای بختیاری کنار استقلال‌خوزستان می‌ تواند به این تیم کمک کند. حمایت های او خیلی جواب داد، درست است الان شرایط سختی پیدا کرده و معلوم نیست بماند یا برود اما ما دوست داریم که در کنارمان باشد.

مهاجم آبی های اهواز با اشاره به اینکه هیچگونه تماسی از طرف باشگاه تا به امروز دریافت نکرده در این باره گفت: شرایط کادرفنی و کادرمدیریتی معلوم نیست. هنوز هم با من تماس نگرفته اند من هم فعلا دارم استراحت می‌ کنم و به این فکر می‌ کنم که یک تصمیم درست برای فصل بعد بگیرم.

این بازیکن در پاسخ به این سوال که چند درصد از قراردادش را گرفته است گفت: من به شخصه 90درصد گرفته ام. گفتم که باشگاه از لحاظ مالی خیلی خوب است و از لحاظ پرداختی ها باشگاه خیلی خوش قول عمل می‌ کند. تنها مشکلمان امسال این بود که نتوانستمان نتایج دلخواهمان را بگیریم که اگر باشگاه استقلال‌خوزستان 4، 5 بازیکن جذب کند قطعا می‌ توانیم فصل آینده در میانه های جدول قرار بگیریم.

مومنی در پایان با اشاره به اینکه بازیکنانی که کنارش بازی می‌ کنند از اهمیت بالایی برایش برخوردارند افزود: بازیکنان کناری ام خیلی برایم مهم هستند و دوست دارم در سطح خودم باشند تا بتوانم انرژی کمتری بگذارم و بیشتر روی بازی خودم تمرکز کنم. در ضمن اصلی ترین هدف من برای فص آینده این است که به لیست نهایی کی‌روش راه پیدا کنم.



15:45 1394/03/20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن