تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819838499




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست مجمع فوق العاده خانه احزاب فردا برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ خرداد ۱۳۹۴ (۱۵:۹ب.ظ)
نشست مجمع فوق العاده خانه احزاب فردا برگزار مي شود موج - ناظر اول مجمع فوق العاده خانه احزاب گفت: 186 نفر براي نشست مجمع فوق العاده خانه احزاب دعوت شده اند.
قدرت علي حشمتيان، عضو هيئت رئيسه مجمع فوق العاده خانه احزاب و رئيس جبهه متحد مستقلين در گفتگو با موج گفت: از روز 94.2.31 که مجمع عمومي فوق العاده برگزار شد و اينجانب وآقاي کواکبيان، ظفر زاده، غفوري فرد، نمازي و خانم نقيب به عنوان هيئت رئيسه اين مجمع انتخاب شديم تا کنون 4 جلسه داشتيم و بيش از 30 حزب و تشکل سياسي پيشنهادات خودشان را به ما دادند.
حشمتيان افزود: اين پيشنهادات حول سه محور است: گروهي معتقدند بايستي ليست براساس اساسنامه گذشته، 21 نفره باشد.
گروهي ديگر معتقدند هر کس به 14 نفر رأي بدهد تا بتوانند مستقلين، اصولگرايان و اصلاح طلبان وارد شوند.
گروه سوم معتقدند که گروه 7 نفره باشد؛ 7 نفر اصولگرا، 7 نفر اصلاح طلب و 7 نفر مستقلين.
وي در ادامه گفت: ما اين نظرات را جمع بندي کرديم. فردا هم کارت هايي هم صادر شده که در جلو در ورودي توزيع مي شود که هر کس گرايش خود را به عنوان اصولگرا يا اصلاح طلب و يا مستقل مشخص خواهد کرد.
عضو هيئت رئيسه مجمع فوق العاده خانه احزاب گفت: از ساعت 8 صبح فردا تا 5 بعدظهر جلسات ما به صورت مستمر برگزار خواهد. اگر وزارت کشور موافقت کرد بعداز اصلاح اساسنامه شوراي مرکزي را برگزار مي کنيم. اگر مواقفت نکرد اساسنامه به کميسيون 10 احزاب مي رود و آنجا تاييد خواهد شد و مجددا برمي گردد و يک ماه آينده شوراي مرکزي انتخابات برگزار مي کند.
حشمتيان گفت: 169 نفر قبلا عضو خانه احزاب بودند و 17 نفر در آن جلسه 31.2.94 از مجمع عمومي مجوز دريافت کردند و جمعا 186 نفر را براي فردا دعوت کرديم.
رئيس جبهه متحد مستقلين گفت: نشست فردا با دو سوم رسمي خواهد شد. چون تنفس را اعلام کرديم، هيئت رييسه مثل گذشته، مسئوليت برگزاري اصلاح اساسنامه را دارد. وقتي اساسنامه به نتيجه رسيد، هيئت رييسه جديد براي شوراي مرکزي انتخاب خواهد شد و انتخابات شوراي مرکزي را خواهيم داشت.
وي درباره محل خانه احزاب هم گفت: قبلا مکان خانه احزاب در وزارت کشور بود ولي در زمان احمدي نژاد پلمپ شد و مدارک ما را بردند. در دولت يازدهم مدارک ما را برگردانند و دبيرخانه ما موجود است. هنوز مکان خانه احزاب مشخص نيست. منتظر هستند که شوراي مرکزي انتخاب شود و سپس محل جديد را به ما معرفي کنند.
ناظر اول مجمع فوق العاده خانه احزاب درباره تغيير عنوان خانه احزاب هم گفت: بحث باشگاه احزاب را نداريم. ما مي خواهيم خانه احزاب را صنفي کنيم که سه جريان (اصواگرا، اصلاح طلب و مستقل) درآن باشند. خانه احزاب متعلق به همه احزاب است. ما دنبال آن هستيم از همه گرايش ها در خانه احزاب باشند و اسم آن عوض نخواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 160]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن