تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تا ده ميل اطراف قبر حسين بن على عليه‏السلام بركت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803313323




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیدگاه دولت در مذاکرات هسته ای دیدگاه مقام معظم رهبری است/ملت ایران هرگز به غرب باج نمی دهد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


دیدگاه دولت در مذاکرات هسته ای دیدگاه مقام معظم رهبری است/ملت ایران هرگز به غرب باج نمی دهد استان‌ها > البرز - معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج در جلسه شورای اداری شهرستان کرج گفت: تفکر و دیدگاه دولت در موضوع مذاکرات هسته ای دیدگاه رهبری است و حرف آخر را درنظام جمهوری اسلامی ، رهبر معظم انقلاب می زنند .ایشان لحظه به لحظه موضوع مذاکرات هسته ای را رصد می کنند و خواست مردم در بسیاری از تریبون ها بیان شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین- البرز: به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه کرج، ایرانی افزود: در گذشته توفیقات عظیمی که در موضوع هسته ای داشته ایم اما در ایجاد اعتماد جامعه بین المللی ضعیف عمل شده است. امروز، موضوع مذاکرات هسته ای به غرور و اقتدار ملی ما در جهان ارتباط دارد و هرگز زیر بار مذاکره منفی نمی رویم و الحمدالله سرداران هسته ای ما امروز در خط مقدم جبهه دیپلماسی کشور، شجاعانه ایستاده و از عزت و اقتدار ایران اسلامی دفاع می کنند.
وی تاکید کرد: مذاکرات با تدبیر مقام معظم رهبری شروع شده و درچارچوب منویات رهبری انجام می شود. خطوط قرمز مشخص شده و خواست ملت اعلام شده است.
فرماندار کرج در خصوص دیدگاه های مختلف در موضوع هسته ای تاکید کرد: هیچ گاه کشور نباید به سمت دو قطبی شدن پیش برود و حفظ وحدت و انسجام در تبعیت از مقام معظم رهبری است. با توجه به تاکید ایشان به وحدت دولت و ملت نباید برداشت های متفاوت از بیانات ایشان داشته باشیم و برداشت های متفاوت گروهی حداقلی را به نام ملت تعمیم بدهیم.
فرماندار کرج تصریح کرد:ملت بزرگ ما خود را وامدار خون پاک شهدا می داند و هیچ فرد یا گروهی حق ندارد این شائبه را ایجاد نماید که ملت ما به غرب باج می دهد.چرا که ملت ما به غرب اعتماد ندارد و در مقابل زیاده خواهی غرب ایستاده است. اما زیر سؤال بردن مذاکرات هسته ای قطعاً نمی تواند خیرخواهانه باشد آنهم در شرایطی که ملت ما در جریان لحظه به لحظه مذاکرات هستند.
نخبگان سیاسی حساسیت های سال برگزاری انتخابات را در نظر داشته باشند
ایرانی، در ادامه به ضرورت رعایت مسائل قانونی برای برگزاری همایش ها و جلسات تاکید کرده و گفت: امسال سال انتخابات است و همه احزاب، گروه ها و تشکل ها باید حساسیت سال انتخابات را در نظر داشته باشند و مسائل قانونی را رعایت نمایند.
وی خاطرنشان ساخت: ما رقابت انتخاباتی را به رسمیت می شناسیم و بستر امنی را برای رقابت سالم و همچنین برگزاری انتخابات آزاد و قانونمند فراهم می کنیم . همچنین فضاها و امکانات شهر را در اختیار تمام کسانی قرار می دهیم که در چارچوب قانون جمهوری اسلامی به بیان ایده ها و افکار خود می پردازند و در عین حال اجازه سوء استفاده به هیچ گروه خاصی هم داده نمی شود.
وی افزود: انتظار داریم گروه ها و تشکل ها نیز با صبر و شکیبایی و قانونمداری و رعایت شئونات اسلامی، به رعایت نظم و آرامش احترام بگذارند و با فعالیت خود موجب مشارکت حداکثری در انتخابات شوند.
وی افزود: اگر فرد یا گروهی خارج از چارچوب های نظام عمل نماید دستگاه قضایی برابر قانون برخورد خواهد کرد.
معاون استاندار البرز به هماهنگی میان شورای نگهبان و نیروهای اجرایی انتخابات از ابتدای برنامه ریزی ها اشاره کرده و گفت: ما اعتقاد داریم که رأی ملت، حق الناس است و ما این فرمایش رهبری را نصب العین خود قرار می دهیم .
ایرانی، با اشاره به آگاهی ملت شریف ایران به مسائل کشور و نظام تاکید کرد: ملت ما در طول این سی و شش سالی که از انقلاب اسلامی گذشته است، بارها به شیوه های مختلف، توطئه های استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی علیه ملت ما انجام شده است، اما ملت شریف ما با آگاهی و بصیرت ، هرگز از آرمان های خود منحرف نشده و در مقابل این هجمه ها ایستاده اند. بنابراین کسانی که می خواهند با عنوان آگاه سازی مردم ، وفاداری ملت را محک بزنند بدانند که آزمودن این ملت که با نجانبت و وفاداری همواره تکیه گاه نظام بوده اند اشتباه است.
بودجه اداره کشور 24 میلیارد دلار است
فرماندار کرج ادامه داد: امروز کشور باید با 24 میلیارد دلار اداره شود. مدیران باید مدیران اقتصاد مقاومتی باشند و با این مبلغ کشور را توسعه داده و علاوه بر حل مشکلات، برای توسعه کشور نیز سرمایه گذاری کنند. در دولت نهم و دهم بیش از 700 میلیارد دلار بودجه کشور که تعداد کارخانه های تعطیل، اقتصاد ورشکسته، تورم، گرانی و بیکاری، شهره آن بود، ما اعتقاد داریم با حمایت مردم و حرکت در چارچوب اقتصاد مقاومتی می توانیم با همین اعتبار اندک کشور را اداره کنیم و حتی به رشد و شکوفایی اقتصادی برسیم و ملت ما این را ثابت کرده است. وی به ضرورت استقبال بخش دولتی از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در تکمیل پروژه ها تاکید کرده و گفت: دستگاه ها برای تکمیل پروژه های خود از مشارکت بخش خصوصی بهره ببرند و برای هموار نمودن مسیر سرمایه گذاری امکانات و تسهیلات مناسب در اختیار سرمایه گذاران قرار دهند. امسال بنا داریم که پروژه های زیر 20% پیشرفت را به بخش خصوصی واگذار کنیم و از توان مردمی برای اجرای پروژه های عمرانی استفاده کنیم.
دستگاه های اجرایی و سازمان های مردمی برای صرفه جویی در مصرف آب پیشنهاد ارائه دهند
فرماندار کرج در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت هفته محیط زیست گفت: امسال سی امین سال خشکی کشور را پشت سر می گذاریم و بحران آب به صورت جدی احساس می شود.وی افزود: میانگین بارندگی در ده سال اخیر در شهرستان کرج 225 میلی لیتر بوده است که امسال تاکنون 172 میلی متر بارش داشته ایم.
ایرانی افزود: اکنون پس از بحران آب در بخش کشاورزی با بحران آب شرب مواجه شده ایم که نگران کننده است و علاوه برمدیریت منابع آب باید موضوع صرفه جویی در مصرف آب توسط مردم کاملا جدی گرفته شود.
وی گفت به رغم اینکه سد کرج پر شده است و 182 میلیون متر مکعب آب در این سد و 240 میلیون متر نیز در سد طالقان ذخیره شده استٰ اما به علت برداشت بی رویه از منابع آب زیرزمینی ، همچنان موضوع مدیریت مصرف در شرایط بحران آب از ضروریات استان البرز و به ویژه شهرستان کرج است.
وی از دستگاه های اجرایی و سازمان های مردمی خواست تا برای صرفه جویی در مصرف آب راهکارهای پیشنهادی خود را به فرمانداری ارائه دهند.
میزبانی 14 هزار مسافر زائر مرقد مطهر امام خمینی باعث افتخار کلانشهر کرج است
معاون استاندار البرز در ادامه از دستگاه های اجرایی همکار در ارائه خدمات و نظارت بر امور هماهنگی میزبانی بیش از 14 هزار میهمان از استانهای کشور در شهرستان کرج و همچنین اعزام زائرین این شهرستان به حرم مطهر امام (ره) در بروز چهاردهم خرداد ماه تقدیر و تشکر نموده و گفت: باعث افتخار مردم و مسئولین شهرستان کرج است که در ایام گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، توانسته ایم میزبان خوبی برای بیش از 14 هزار زائر مسافر از استان های کشور باشیم که عازم مرقد مطهر بوده اند.
در این نشست امام جمعه محمدشهر، رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج، معاونین فرماندار کرج، رئیس محیط زیست کرج نیز به ایراد سخنرانی پرداختند.  

کلید واژه ها: استان البرز -




چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 14:56:02





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن