تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804062206




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لرستان از نظر زيرساخت‌هاي کشاورزي نسبت به نرم کشوري عقب است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ خرداد ۱۳۹۴ (۱۴:۴۳ب.ظ)
لرستان از نظر زيرساخت‌هاي کشاورزي نسبت به نرم کشوري عقب است موج - خرم آباد- رئيس سازمان جهاد کشاورزي استان لرستان گفت: لرستان از نظر زيرساخت‌هاي کشاورزي نسبت به نرم کشوري مقداري عقب است.
به گزارش خبرگزاري موج، مهرداد غضنفري، رئيس سازمان جهاد کشاورزي استان لرستان، چهارشنبه، 20 خرداد، در ديدار رئيس و کارکنان سازمان جهادکشاورزي و ادارات تابعه استان با نماينده ولي‌فقيه در لرستان، با اشاره به نام‌گذاري شعار سال به «دولت و ملت؛ هم‌دلي و هم‌زباني» از سوي مقام معظم رهبري، گفت: شعارهايي که مقام معظم رهبري براي هر سال انتخاب مي‌کند فقط مختص به آن سال نبوده و در سال‌هاي آينده نيز ادامه داد.
وي ادامه داد: اگر توجه کنيم مقام معظم رهبري در چند سال اخير بيشتر شعارهايي را انتخاب کرده‌اند که جنبه اقتصادي دارد اما امسال شعاري را انتخاب کردند که فراتر و عام‌تر است و هرچه جلوتر مي‌رويم مي‌بينيم که شعار سال مکمل شعارهاي سال‌هاي قبلي است که اين نشان از فکر و تدبر مقام معظم رهبري در انتخاب شعارها و شناخت ايشان از نسير پيش‌رو دارد.
غضنفري با اشاره به اين‌که ما جهادگران مفتخر هستيم که شعار سال گذشته از الگوي مديريتي اين سازمان برگرفته شده است، اظهار کرد: همين افتخار که بناست کشور با مديريت و الگو و مدل جهاد اداره شود براي ما کافيست.
رئيس سازمان جهاد کشاورزي لرستان با بيان اين‌که از لحاظ کشاورزي خداوند نعمت خود را دادن آب و هواي مطلوب، منابع توليد کم‌نظير و نيروي انساني فراوان و در دسترس که در کمتر استاني وجود دارد بر ما تمام کرده‌ است، تصريح کرد: هنر ما اين است که اين پتانسيل را به فعليت برسانيم.
وي با اشاره به وجود 800 هزار هکتار زمين زراعي، دو ميليون هکتار جنگل، شش ميليون واحد دايمي و ظرفيت بالاي استان در حوزه آبزيان، خاطرنشان کرد: ما با پرداختن به اين موضوعات مي‌توانيم مأموريت خود را که تأمين مواد غذايي مورد نياز مردم است بدون نياز به خارج از استان به‌خوبي انجام دهيم.
غضنفري با بيان اين‌که لرستان از نظر زيرساخت‌هاي کشاورزي نسبت به نرم کشوري مقداري عقب است، عنوان کرد: با اين بينش نمي‌توان زيرساخت‌هاي اندک موجود را نيز در نظر نگرفت، بلکه ما بايد با همين زيرساخت‌هاي اندک کار خود را انجام دهيم.
رئيس جهاد کشاورزي لرستان با اشاره به اين‌که اعتقاد ما اين است که کشاورزي صنعتي کشاورزي پايدار است، اظهار کرد: با پيشرفت دنيا ما نيز بايد به اين شمت حرکت کنيم.
وي با اشاره به اين‌که اولين کاري که بايد انجام شود اين است که از وضعيت استان شناخت پيدا کنيم، تصريح کرد: در حال حاضر شاهد اين هستيم که فعاليت‌هاي انجام شده در زمينه کشاورزي در استان به اين دليل که به صورت کارشناسي نبوده است راکد مانده، لذا ما بايد بر اساس قابليت‌هاي بخش خود حرکت کرده و پاسخ‌گو باشيم.
غضنفري با بيان اين‌ که يکي از دست‌آوردهاي نظام جافتادن کلمه مسوول در جامعه است، اظهار کرد: پاسخ‌گويي در متن اين کلمه وجود دارد.
رئيس سازمان جهاد کشاورزي لرستان با اشاره به اين‌که در سال 93 در حوزه توليد به‌ويژه گندم که محصول استراتژيک است با رشد 100 هزار تني مواجه شديم، ادامه داد: اين رشد قابل توجه باعث شد که براي اولين بار در محافل ملي نام لرستان به ميان آورده شود.
وي افزود: اين افزايش توليد توجه مسوولان کشوري و به تبع آن رشد رشد چندصد برابري اعتبارات را به‌ دنبال داشت به‌طوري‌که اعتبارات جهاد کشاورزي لرستان از 16 ميليارد تومان در سال 92 به 25 ميليارد تومان در سال 93 رسيد.
غضنفري با اشاره به اين‌که در سفر هيأت دولت به لرستان توانستيم با برنامه‌ريزي‌هاي قبلي بيش‌از 50 درصد از اعتبارات 70 ميليارد توماني را أخذ کنيم، بيان کرد: مسوولان کشوري به استان‌هايي که عملکرد دارند بودجه مي‌دهند و ما نيز با عملکرد خود توانستيم 480 ميليارد تومان از تسهيلات ويژه را به بخش کشاورزي تزريق کنيم.
رئيس جهاد کشاورزي لرستان با اشاره به جذب 100 درصدي اعتبارات در حوزه مکانيزاسيون، افزود: اين افزايش جذب اعتبارات باعث شد که بيش از 100 دستگاه تراکتور و 30 کامباين وارد استان شود و کشت مکانيزاسيون گندم آبي به بالاي 81 درصد و گندم ديم به بالاي 71 درصد برسد.
وي اشاره به اجراي طرح ضيافت در ماه رمضان، تأکيد کرد: ما در صدد هستيم که با اجراي اين طرح نيازمندي‌هاي مردم براي ماه مبارک رمضان را تدارک ببينيم و مواد خوراکي را از طريق برپايي نمايشگاه با قيمت مناسب به دست مردم برسانيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن