تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):آن که در کاری که نافرمانی خداست بکوشد امیدش را از دست می دهد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821055290




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجراي طرح انضباط شهري در محله شوش شرقي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ خرداد ۱۳۹۴ (۱۳:۵۹ب.ظ)
اجراي طرح انضباط شهري در محله شوش شرقي موج - شهردار منطقه 15 از اجراي طرح انضباط شهري در خيابان شهيد احمد جهانيان (کوه گچي سابق) خبر داد و گفت: با هدف ارتقاي کيفيت زندگي، زيست محيطي و امنيت محله اي اين طرح در محدوه شوش شرقي اجرا مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر انجمني در بازديد از اين محله با اشاره به ويژگي منحصر به فرد آن به لحاظ تجمع کارتن خوابها و معتادان و ساير موضوعاتي که ساماندهي آنها همواره مورد درخواست شهروندان اين محله بوده است، افزود: اين طرح در قالب طرح منظر شهري يا موضعي و تعيين تکليف املاک و ساختمان هاي بلاتکليف، افزايش فعاليت هاي عمراني شامل تکميل عمليات آسفالت، جدول و پياده روسازي، زيباسازي و ساماندهي منظر شهري و ساماندهي دستفروشان و درنهايت کنترل آسيب هاي اجتماعي به اجرا درمي آيد.
شهردار منطقه خاطر نشان کرد: به منظور اجراي موثر اين طرح موضوعاتي پيگيري و مطرح خواهد شد، از آن جمله طرح منظر شهري و تعيين تکليف املاک طي نشستي با معاونت شهرسازي و معماري شهرداري تهران، ساماندهي دستفروشان با همکاري شرکت ساماندهي صنايع و مشاغل و نيز ساماندهي معتادان و کارتن خوابها با حمايت سازمان رفاه، خدمات و مشارکتهاي اجتماعي شهرداري تهران که همزمان پي گيري و وظايفي که برعهده منطقه است در اسرع وقت انجام خواهد شد.
وي در ادامه اظهار اميدواري کرد: لازم است در اين راستا همه دست به دست هم دهيم تا شاهد يک اتفاق خوب در اين محله و ساماندهي شايسته آن باشيم.
دکتر انجمني در ادامه به فعاليت هاي خدمات شهري در اين محله اشاره کرد و افزود: عليرغم مشکلاتي که در محل وجود دارد، اقدامات مربوط به نظافت و پاکيزگي محله به صورت مستمر انجام مي شود و در سال گذشته نيز در خصوص لکه گيري آسفالت و مرمت و تعويض نهر و جدول نيز اقدام شده است ولي براي ساماندهي اين محله نياز به اجراي يک کار ويژه داريم.
وي يادآور شد: در زمينه آسيبهاي اجتماعي نيز سعي مي کنيم با فعال کردن NGO ها در جمع آوري، اسکان و همچنين سلامت و بهبود افراد فعاليت کنيم و در اين ارتباط ضروري است که به تفکيک و ساماندهي کارتن خوابها، معتادين و نيازمندان بپردازيم.
شهردار منطقه با اشاره به اينکه براي ساماندهي کارتن خوابها نياز به حضور مددکاران اجتماعي داريم افزود: اين طرح در طولاني مدت نياز به يکسري زيرساخت (بستر سازي و امکانات) دارد و با مشارکت شهروندان و عزم مديران جهادي و افزايش روحيه همدلي محقق مي شود.
اين گزارش حاکي است، شهردار به اتفاق معاونين و مديران اجرايي ساعت 6 صبح از اين محله بازديد کرد تا همه از نزديک در جريان مشکلات و معضلات اين محله از جمله کارتن خوابي و معتادان قرار بگيرند.
گفتني است، خيابان شهيد احمد جهانيان (کوه گچي سابق) از زمان هاي قديم و از زمان انتقال بارفروشان از آن به محلي براي فعاليت صنف اوراق کنندگان خودرو و خريد و فروش لوازم يدکي دست دوم تبديل شده است. از طرفي با توجه به اينکه اين محل در روز به دليل فعاليت اوراقچي ها فعال است ولي در شب خالي از سکنه مي شود، زمينه بروز و حضور آسيبهاي اجتماعي ازجمله کارتن خوابها و معتادان را فراهم کرده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن