تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821022923




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برای ایجاد یک فرهنگ تخصصی در کشور نیاز به پیوست فرهنگی و تدوین آن است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


برای ایجاد یک فرهنگ تخصصی در کشور نیاز به پیوست فرهنگی و تدوین آن است استان‌ها > مازندران - دکترصلاحی ،رئیس سازمان بسیج اساتید کشوردر دانشکده علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری با اشاره به نیاز کشور به هزارپیوست نگارفرهنگی گفت: برای ایجاد یک فرهنگ تخصصی در کشور نیاز به پیوست فرهنگی و تدوین آن است.

  به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه استان مازندران ،مراسم افتتاحیه ی کارگاه پیوست نگاری باحضور استاندار مازندران و رییس بسیج اساتید در دانشگاه علوم کشاورزی ساری با هدف فرهنگ سازی،گسترش ادبیات علمی پیوست وهمچنین تربیت و آموزش پیوست نگاران و ناظران فرهنگی برگزارشد.    رییس بسیج اساتید ضمن بیان اینکه پیوست فرهنگی برای این است که آموزه های فرهنگی درقالب طرح ها  وارد فضای عمل اجتماعی شود  گفت : تفاوت فرهنگ ما با دیگر فرهنگ ها پاسخ داشتن برای سوالات اساسی بشر اینکه انسان چیست؟ از کجا آمده و به کجا میرودو... ودیگری مهندسی فرهنگی به معنی تنظیم روابط بهینه بین عناصر و مولفه ها و ابعاد گوناگون یک فرهنگ است.   وی اذعان داشت : برای اجرای درست برنامه های فرهنگی نیازمند به هزار پیوست نگار فرهنگی است اوتصریح کرد:برای ایجاد کارگاه تخصصی پیوست نگاری  هم نیازمند به نیروی انسانی ماهر وهم نیازمند به تولید ادبیات و هم نیازمند به ساختار سازی است ، اگر به امید خداوند موفق شویم این کار را به سر انجام برسانیم این الویت اول دستیابی به یک قدرت بین المللی است که ما بتوانیم به همراه سیاستها و تقوای خرد و کلانمان پیوست فرهنگیمان را فراهم کنیم،آنچه که تمدن جمهوری اسلامی را با تمدن غالب امروز متفاوت میکند در همین است،اقتصاد برای انسان است نه انسان برای اقتصاد و تفاوت اساسی در فرهنگ اسلامی و فرهنگ سرمایه داری در همین است.   دکترصلاحی همچنین افزود :ما در بحث پیوست فرهنگی اگر بخواهیم فرهنگ عمومی و تخصصی و سازمانی اهمیتش شناخته شودو روابط آنها باهم درست تعریف شود و یک نگرش سیستمی در معقوله فرهنگ در کشور نهادینه شود  پیوست فرهنگی یک الزام است.   این مقام مسئول ادامه داد: : وجود فرهنگ اسلامی تفاوت بارز جمهوری اسلامی  ایران با دنیاست .فرهنگ از فکر بشر برخواسته و هستی، خلقت و خالق سه عنصر اساسی بشر است. وی تصریح کرد: هر طرح و مطالعه در کشور باید با پیوست فرهنگی صورت گیردو برای تبدیل شدن به یک قدرت بین المللی در جهان شناخت درست مسیر و جهت لازم  است. صلاحی  اجرای کارگاههای عمومی در کشور  را نخستین گام در این خصوص اعلام و، تصریح کرد: کارگاههای پیوست نگار فرهنگی به مدت سه روز و مازندران به عنوان نهمین استان برگزار کننده این گارگاههای آموزشی است.     .  

کلید واژه ها: استان مازندران -




چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 11:10:09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن