تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هركه خوش دارد دعايش هنگام سختى مستجاب شود، هنگام آسايش، بسيار دعا كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813125922




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تربیت درست یک انسان به تربیت و سلامت جامعه بشریت کمک می کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس: تربیت درست یک انسان به تربیت و سلامت جامعه بشریت کمک می کند خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس گفت: هدایت و تربیت یک انسان یا صدها انسان بالاترین عمل صالح است چون تربیت درست یک انسان به تربیت و سلامت جامعه بشریت کمک می کند.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۰ خرداد ساعت 08:32

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا، حمیدرضا آذری در هفدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان فارس اظهار داشت: همه انسان ها بدون قید و شرط توانایی انجام عمل صالح را دارند از لبخند به یک فرزند یتیم مصداق عمل صالح است تا بالاترین عمل یعنی بزل جان و مال در راه خدا.
مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس افزود: هر عمل صالحی که میزان سود و نفع آن برای جامعه بشری است به همان اندازه از اجر و مزد دنیوی و اخروی برخوردار است اما بدون شک ، هدایت و تربیت یک انسان یا صدها انسان بالاترین عمل صالح است چون تربیت درست یک انسان به تربیت و سلامت جامعه بشریت کمک می کند.
وی هدایت و آموزش یک انسان را همچون هدیه یک چراغ به یک انسان در سرزمین تاریک و ظلمانی دانست و افزود: می توان گفت انسانی که تعلیم و تربیت درست دارد همه چیز دارد و انسانی که تعلیم و تربیت صحیح ندارد، هیچ چیز ندارد.
آذری با تاکید بر این نکته که در عرصه آموزش به جای پرداختن به شاخ و برگ باید به اصلاح ریشه پرداخت، عنوان کرد: متاسفانه ما امروز راه را به اشتباه رفته ایم به جای اینکه آرام آرام آبها را به عمق زمین بفرستیم تا ریشه ها سیراب شود و بعد به همه جای درخت آب برسد درخت را وارونه در آب قرار داده ایم، چون صبر و حوصله نداریم و به کارهای درازمدت عادت نکرده ایم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس خیرین مدرسه ساز را سهیم و شریک در شادابی و پیشرفت نسل جوان کشور دانست و گفت: همه آحاد جامعه مدیون اقدامات نیک اندیشانه خیرین مدرسه ساز هستند.
وی در ادامه خطاب به خیرین مدرسه ساز این استان اظهار داشت:به نمایندگی از 70 هزار معلم، 60 هزار فرهنگی بازنشسته و 800 هزار دانش آموز فارس دست یکایک شما را می بوسم و به خانواده شما تبریک می گویم زیرا اقدامات شما منجر به فراهم شدن زمینه تربیت انسان های صالح شده است.
آذری با اشاره به تهیه یک زمین 30 هزار متر مربعی دریکی از بهترین نقاط شهر شیراز برای ساخت مجموعه ورزشی بعثت، تکمیل زمین چمن این ورزشگاه درماه های گذشته را یادآور شد و گفت: امیدواریم خیرین کمک کنند تا این مجموعه تکمیل و امکان آن فراهم شود که نسل جوان ما قادر به فعالیت شبانه روزی در عرصه ورزش باشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن