تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818900301




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتماد مردم به کمیته امداد بالاترین سرمایه این نهاد است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: امام جمعه مرند: اعتماد مردم به کمیته امداد بالاترین سرمایه این نهاد است خبرگزاری پانا:امام جمعه مرند گفت: بالاترین سرمایه کمیته امداد، اعتماد مردم به این نهاد مقدس است.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۰ خرداد ساعت 07:51

خبرگزاری پانا+اعتماد مردم به کمیته امداد بالاترین سرمایه این نهاد است

به گزارش خبرنگار پانا، حجت الاسلام نعمت زاده  در دیدار با مدیر کل  کمیته امداد استان اذربایجان شرقی بر لزوم حفظ جایگاه امدادگری و قداست آن در جامعه و ارتقای اعتماد مردم به کمیته امداد تاکید کرد و اظهار داشت: الحمد الله خدمت خالصانه به مردم،تعامل با مسئولین،توجه به نیازهای فقرا درکمیته امداد امام خمینی(ره) حاکم است.
حجت الاسلام علی نعمت زاده با بیان اینکه بالاترین سرمایه کمیته امداد اعتماد مردم به این نهاد مقدس است خاطرنشان کرد: توفیق خدمت به محرومین نعمتی است که از طرف خداوند متعال برای امدادگران پر تلاش این نهاد نصیب شده است.
وی ضمن مبارک دانستن رویکردهای رئیس جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) در قبال محرومان و نیازمندان خواستار تعامل این نهاد با موسسات خیریه در راستای هم افزایی امکانات و خدمات گردید و افزود: نام حضرت امام(ره) زینت بخش کمیته امداد می باشد و این نهاد تنها تشکیلاتی است که نام امام راحل را به همراه دارد.
امام جمعه شهرستان مرند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه عبادت و رسیدگی به فقرا از توصیه ها و آموزه های اساسی دین اسلام است تصریح کرد: مردم باید در کنار عمل به فرایض دینی مثل نماز و زکات در خدمت به محرومان جامعه از همدیگر سبقت بگیرند.
حجت الاسلام نعمت زاده یادآور شد: کرامت انسانها و از همه مهمتر حرمت و عزت فقرا باید حفظ شود.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن