تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813356483




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخلال در سخنراني رئيس‌جمهور


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: اخلال در سخنراني رئيس‌جمهور
نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي اخلال در سخنراني رئيس‌جمهور در حرم امام خميني(ره) را اقدامي‌سازمان يافته از سوي يكي از مسئولان شهرستاني عنوان كرد.
حسين طلا در گفت‌وگو با ايسنا با اشاره به شعارها و اختلالاتي كه در شب سالگرد ارتحال امام خميني(ره) و در حرم ايشان در حين سخنراني حسن روحاني رخ داد، گفت‌: ملت ايران اهل منطق هستند و طبيعي است كه همه صحبت‌ها و مطالبات خود را منطق اعلام كند و به هم زدن سخنراني‌ها و ميتينگ‌ها توسط هيچ‌كس پذيرفته نمي‌شود. وي ادامه داد: كساني كه در شب ارتحال امام خميني(ره) شعار «مرگ بر منافق» سر دادند مظهر بي‌منطقي بودند، اما طبق اخباري كه ما شنيديم عده‌اي از يكي از شهرستان‌ها توسط يك مقام مسئول سامان داده شده و به حرم امام (ره) انتقال داده شده بودند و فقط همان افراد اين شعار را سر مي‌دادند.  اين نماينده مجلس خاطرنشان كرد: در حال حاضر وزير كشور بايد پاسخگو باشد كه اين كار سازماندهي شده توسط چه فرد يا افرادي انجام گرفته بود. ان‌شاءالله پاسخ‌هاي وزير كشور اين مسئله را روشن كند.  طلا همچنين گفت: ‌ما در مجلس منتظريم تا نتيجه بررسي‌ها توسط وزارت كشور اعلام شود.






تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 168]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن