تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، بزرگ‏ترين ـ فرمود ـ يا با عظمت‏ترين نام خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819824782




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسدی: حفظ کمالوند بهترین تصمیم بود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: اسدی: حفظ کمالوند بهترین تصمیم بود
مرتضی اسدی کاپیتان فصل قبل گسترش فولاد بعد از تمدید قرارداد فراز کمالوند باز هم تاکید کرد بهترین گزینه همین مربی بود.

اسدی در خصوص تمدید قرارداد کمالوند و شرایط خودش گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد: باز هم می گویم بهترین گزینه برای گسترش فولاد فراز کمالوند است و مدیران باشگاه گسترش بهترین تصمیم را گرفتند. آقا فراز اشراف کامل بر تیم داشتند و به همین خاطر با برنامه ریزی می توانند فصل آینده نتایج خوبی بگیرند. قبلا که با آقای کمالوند صحبت می کردم،تصمیم های خوبی برای فصل آینده گرفته بودند و می خواهند با جذب بازیکنان خوب روند رو به رشدی داشته باشند. باشگاه گسترش فصل اینده با آقا فراز می تواند نتیجه بهتری بگیرد. من شک ندارم فصل آینده این تیم با تفکرات ایشان جزو نیمه بالای جدول است.

او در مورد وضعیت خودش برای ماندن در این تیم گفت: هنوز معلوم نیست که برای فصل آینده چه تصمیمی بگیرم. باشگاه باید به تعهداتش عمل کند و بعد برای ماندن با کادر فنی و مسوولان باشگاه صحبت می کنم. سال گذشته برای حفظ تیم در لیگ برتر سختی های زیادی کشیدیم و ودر واقع سخت ترین سال فوتبالی ام بود . توانستیم تیم را در لیگ حفظ کنیم و نقش آقای کمالوند در این تیم 90 در صد بود.باید مطالبات مان را بگیریم و اگر قسمت بود در این تیم می مانم اما هنوز تکلیفم مشخص نشده است.


14:03 1394/03/19





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن