تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هیچ تهیدستی سخت تر از نادانی و هیچ مالی سودمندتر از عقل نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820749635




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دشمن درصدد ايجاد گسست ميان ارزش‌‌هاي اسلامي و نسل جديد است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ خرداد ۱۳۹۴ (۲۳:۴۷ب.ظ)
معاون پارلماني رئيس‌جمهور: دشمن درصدد ايجاد گسست ميان ارزش‌‌هاي اسلامي و نسل جديد است موج - معاون پارلماني رئيس‌جمهور گفت: رسانه پيوند ميان مکتب انقلاب را با نسل جديد برقرار کنند و توطئه دشمنان را براي ايجاد گسست ميان ارزش‌هاي اسلامي با نسل جديد خنثي کنند.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام مجيد انصاري عصر امروز در جلسه شوراي اداري لرستان، افزود: هدف از سفر اعضاي دولت قبل و بعد از سفر استاني رياست جمهور ضمن خداقوت و خسته نباشيد به همکاران دولت، پيگيري مسائل و شنيدن نظرات، پيشنهادها بوده است.
وي ادامه داد: در اين سفرها سعي مي‌شود که مشکلاتي که در شهرستان‌ها و استان‌ها بوده شناسايي و دستگاه‌هاي ذيربط و هيئت دولت براي انجام اقدامات لازم انتقال داده ‌شود.
معاون پارلماني رئيس‌جمهور خاطرنشان کرد: کسب اطلاع از پيشرفت طرح‌ها و مصوباتي که در سفرهاي استاني تصويب شده و در حال اجرا است نيز يکي ديگر از اهداف سفرهاي استاني اعضاي دولت است.
وي بيان کرد: مايه خوشحالي و اميدواري دولت است که همکاران دولت اهداف نظام جمهوري اسلامي ايران را دنبال مي‌کنند.
انصاري با بيان اينکه فضاي کشور ما در اين ايام معطر به عطر نام ولادت‌هاي بزرگ شعبان به ويژه امام زمان (عج) و نام امام خميني (ره) و شهداي 15 خرداد بوده، عنوان کرد:‌ با گذشت 26 سال در اين مراسم چهره‌اي با شکوهي از حضور مردم و پيوند ناگسستني آنها با انقلاب اسلامي و آرمان‌هاي امام خميني (ره) و تجديد ميثاق با مقام معظم رهبري بود.
وي تصريح کرد:‌ گزارش استاندار لرستان در جمع هيئت دولت شامل اطلاعاتي اميدبخش از مجموعه فعاليت مديران استان لرستان بود و به ارائه اطلاعاتي در رابطه با ميزان پيشرفت پروژه‌ها و طرح‌ها در استان و برنامه‌هايي که براي آينده در استان درنظر گرفته شده است بود که اين سبب اميدواري دولت است که همکاران خوبي در اقصي نقاط کشور مشغول فعاليت هستند و اهداف نظام را پي‌مي‌گيرند.
معاون پارلماني رئيس‌جمهور گفت: مهمترين سخنراني مقام معظم رهبري هر ساله در مهمترين اجتماع ملي انجام مي‌شود که همين مراسم 14 خرداد است چرا که همه مسئولان نظام در تمام سطوح و همه نماينده اقشار مختلف مردم از سراسر ايران و ميهمان‌هايي از سراسر جهان و کشورهاي اسلامي نيز حضور دارند.
وي بيان کرد: مقام معظم رهبري در اين مراسم سخنان راهگشا و مهمي را بازگو کردند، ايشان هشت محور از شاخص‌هاي انديشه جاودانه امام را بيان کردند که همگان را به پيگيري و استخراج ساير محورهاي هميشگي مکتب اسلام و فقهي ما فرا خواند که اميد است اصحاب رسانه بتوانند پيوند بيشتري ميان اين مکتب زنده با نسل جديد برقرار کنند و توطئه دشمنان را براي ايجاد گسست ميان ارزش‌هاي اسلامي با نسل جديد مي‌کنند، مقابله اثرگذاري داشته باشد.
انصاري افزود: يکي از شيطنت‌ها و دستاوردهاي دشمني‌هاي استکبار با اسلام به‌ويژه با مکتب شيعه اين بوده که تعاليم و آموزه‌هاي انسان‌ساز، نشاط‌آفرين و سازنده اديان الهي به طور عام و دين اسلام را به طور خاص تحريف کنند.
وي با اشاره به اينکه دولت برنامه‌ريزي وسيعي در زمينهٔ اشتغال و تحرک بخشي در بخش‌هايي مختلف شروع کرده، اظهار داشت: تحرک بخشي عظيم جهادي بعد از سفر رئيس‌جمهور به خوزستان به‌عنوان اولين سفر استاني شروع شد.
معاون پارلماني رئيس‌جمهور با بيان اينکه صرفه‌جويي و بهبود آب مسئله مهمي است، تصريح کرد: با کسب اجازه از مقام معظم رهبري در زمينهٔ مهار آب‌هاي مرزي و بهبود روش‌ها گام‌هايي برداشته شد که انتظار داريم مديران و فعالان در مسئله آب نوآوري کنند.
وي با بيان اينکه دولت در حوزه نفت و گاز گام‌هاي بلندي برداشته و فازهايي در اين زمينه به بهره‌برداري رسيده است، تصريح کرد: دولت طي اين 21 ماه در عرصه‌اي دشوارتر از دفاع مقدس با تمام قدرت‌هاي جهاني روبه‌رو بوده و مردانه ايستادگي کرده است.
معاون پارلماني با اشاره به مذاکرات هسته‌اي، گفت: مديريت کلان اجرايي مذاکرات هسته‌اي با يک ديپلمات حقوق‌دان، برجسته و فرهيخته‌اي مانند رئيس‌جمهور است که شخصاً هدايت مي‌کند و وزير امور خارجه يک حقوق‌دان برجسته بين‌المللي و سرباز انقلاب است.
وي عنوان کرد: هجوم دشمن تحت عنوان تحريم به ساحت اقتصادي مانند هجوم دشمن به خرمشهر و سوسنگرد است که ديروز مرزهاي ما را اشغال کردند ولي رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس آن‌ها را بيرون راندند و کشور را آزاد کردند.
معاون پارلماني رئيس‌جمهور تصريح کرد: ما بايد تحريم‌ها را از سر مردم برداريم، امروز رزمندگاني ديگر در عرصه ديپلماسي با پشتيباني ملت و هدايت مقام معظم رهبري در حال بازپس‌گيري عرصه‌هاي اقتصادي تحريم از سوي دشمنان اسلام است.
وي با اشاره به اينکه وظيفه دولت و نظام است که زندگي آرام را براي مردم ايجاد کند، خاطر نشان کرد: البته اين نيست اگر تحريم‌ها برداشته شوند همه مشکلات حل مي‌شود بلکه بخشي از مشکلات حل و بخشي از هزينه‌هاي سنگين براي دولت جبران مي‌شود.
انصاري با بيان اينکه بسياري از کشورهاي دنيا براي تعامل با ايران آماده هستند، گفت: امروز يک مثلث شوم از رژيم صهيونيستي، متجاوزين عرب و منافقين شکل‌گرفته است که نگذارند مذاکرات هسته‌اي به ثمر برسد که اين حقانيت تيم مذاکره‌کننده ما را نشان مي‌دهد.
وي با بيان اينکه دولت تدبير و اميد نيازمند حمايت همه‌جانبه مردم است، اظهار داشت: مردم ايران سرشان را با افتخار بالا بگيرند که سرداراني شايسته همانند شهيد باکري و شهيد همت در عرصه‌هاي ديپلماسي دارند و در اين راه جانشان را بر کف دست گذاشته‌اند.
وي بابيان اينکه تمرکزگرايي که از قديم بوده در انديشه ما شکل‌گرفته است، گفت: از مسئولان استاني درخواست دارم خيلي چشمتان به تهران و مرکز نباشد بلکه فکر و طرح از اينجا بايد به تهران ارسال شود چراکه شما استانتان را بهتر از تهران مي‌شناسيد.
معاون پارلماني رئيس‌جمهور عنوان کرد: هرچه در زمينهٔ فکر، طراحي و مشاوره پول‌خرج‌کنيد اسراف نيست بلکه اسراف آن است که کلنگي بر زمين زده شود و عملياتي نشود.
وي بيان کرد: استان لرستان نبايد بيکار داشته باشد بلکه بايد بيکاران استان‌هاي ديگر را هم جذب کند چراکه با اين‌همه ظرفيت خدادادي اين کار شدني است.
انصاري با اشاره به اينکه امام خميني(ره) به جنگ "ما نمي‌توانيم" رفتند و فرمودند "دانشگاه بايد بگويد ما مي‌توانيم"، تصريح کرد: با تقويت اعتماد به‌ نفس کاري مشکل‌تر از پيروزي انقلاب، فروريختن رژيم شاهنشاهي و سرکار آمدن نظام جمهوري اسلامي نمي‌کنيم













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن