تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798976166




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افشای روابط جنسی سپ بلاتر با زنان مدل و همسر سابق رونالدو + عکس


واضح آرشیو وب فارسی:سیمرغ: انتشار گزارش روابط جنسی سپ بلاتر، رئیس اسبق فیفا با زنان مدل و ورزشکار از جمله همسر سابق رونالدو، بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشته است.
نشریه اسپانیایی زبان الموندو در جدیدترین گزارش خود با عنوان "همه زنان در زندگی رییس فیفا " منتشر شد، جزییات تازه ای از روابط عاشقانه "سپ بلاتر"(Sepp Blatter)، رییس اسبق فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) را منتشر کرد که نشان می دهد، "سپ بلاتر" با همسر اسبق "کریستیانو رونالدو"(Cristiano Ronaldo)، برترین فوتبالیست جهان در سال 2014 میلادی و برخی از زنان ورزشکار اروپایی در زمان ریاست خود بر فیفا، در ارتباط بوده است. گزارش الموندو هم اکنون، میلیون ها بار توسط سایت های خبری جهان پوشش داده شد. این عکس جنجالی :
افشای روابط جنسی سپ بلاتر
افشای روابط جنسی سپ بلاتر لحظاتی پس از انتشار جزییات رسوایی جنسی رئیس بزرگ ترین نهاد ورزشی جهان توسط این نشریه اسپانیایی، صدها سایت معتبر اینترنت، به بررسی و تحلیل خبر منتشر شده توسط الموندو پرداختند. بخش خبری یاهو، گزارش رسوایی جدید "سپ بلاتر" را به عنوان خبر اول روز شنبه خود منتشر کرد و از مخاطبان خود خواست به منبع این خبر جنجالی یعنی سایت الموندو مراجعه کنند. بر اساس گزارش های منتشر شده ، "سپ بلاتر" 79 ساله که اخیرا از ریاست فیفا استعفا داده است، با ایرینا شایک(Irina Shayk) ، همسر اسبق "کریستیانو رونالدو"، ستاره پرتغالی رئال مادرید اسپانیا در ارتباط عاشقانه بوده است. سخنگوی "ایرینا شایک"، در واکنش به انتشار خبر رابطه ایشان با "سپ بلاتر" اعلام کرد که درباره این موضوع سخن نخواهد گفت. خانم "شایک"، پس از 5 سال، رابطه خود با "رونالدو" را قطع و با هنرپیشه آمریکایی "بردلی کوپر"(Bradley Cooper) ازدواج کرد.

نشریه مشهور morror نیز با تیتر رسوایی فیفا: روابط عاشقانه "سپ بلاتر" با زنان ورزشکار، به بررسی ابعاد دیگری از این پرونده جنجالی در دنیای فوتبال پرداخت و نوشت : "ایلونا"(Ilona) تنیسور لهستانی الاصل، از دوستان نزدیک دختر "سپ بلاتر" می باشد که با وی از سال 1995 تا پیش از جام جهانی 2002 کره جنونی در ارتباط بوده است. این پرتال مدعی شد که "سپ بلاتر" حتی از پس ازدواج کوتاهش در سال 2002 میلادی با "گرازیلا بیانکا" (Graziella Bianca) که مربی آموزش دلفین و از دیگر دوستان نزدیک خانوادگی اش به شمار می رفت، دوباره با "ایلونا" در ارتباط بوده است. رابطه "بلاتر" و "شایک" زمانی ابعاد تازه ای به خود گرفت که هر دو با "پرنس چارلز"، ولیعهد بریتانیا در ارتباط بوده و هستند. "پرنس چارلز" و "بلاتر" و "شایک"، روابط گسترده ای دارند و بارها در مهمانی های ایشان شرکت کرده اند. "شایک"، قبلا در صفحه اینستاگرام خود، از ارتباط با خانواده سلطنتی بریتانیا که به واسطه ملاقات 26 ماه می سال جاری میلادی در مراسمی در کاخ باکینگهام بود، ابراز خرسندی کرده بود:
افشای روابط جنسی سپ بلاتر
افشای روابط جنسی سپ بلاتر "شایک" قبلا عکس دیدارش با "پرنس چارلز" را به عنوان دیداری باشکوه بر روی صفحه اینستاگرامش منتشر کرد. این در حالی است که "پرنس چارلز"، در پستی بر روی توییتر خود، چند روز پیش از تماس تلفنی خود با "بلاتر" خبر داد که گفته بود قصد کناره گیری از ریاست فیفا را دارد. این موارد دلیلی بر رابطه "شایک" و "بلاتر" با "پرنس چارلز" می باشد که می تواند منعکس کننده بخشی از رابطه پنهان رییس فیفا با این مدل بلوک شرق باشد. میرور به طور اختصاصی با یکی از سخنگویان خانم "شایک" گفتگو کرده است و وی، شایعات منتشر شده درباره رابطه "بلاتر" و "شایک" را به کل بی اساس و نادرست می داند.
افشای روابط جنسی سپ بلاتر
افشای روابط جنسی سپ بلاتر پرتال خبری مشهور استرالیا نیز با انتشار خبر جنجالی الموندو نوشت : نشریه الموند همواره بیشترین شایعات را علیه "سپ بلاتر" رییس متسعفی فیفا منتشر می کند و نباید با آن اهمیت داد. پرتال news.com.au گزارش داد که "بلاتر" توسط دستگاه قضایی آمریکا بخاطر اتهامات مربوط به سو استفاده از قدرت در عرصه بازاریابی در برگزاری جام های جهانی دو دهه اخیر، تحت بررسی می باشد.

قابل ذکر است، "کریستیانو رونالدو"، ستاره معروف رئال مادرید، اخیرا از خانم "شایک" جدا شد و برخی از کارشناسان، افت کیفیت فوتبال "رونالدو" در فصل قبلی لالیگا اسپانیا را بی ارتباط به این جدایی نمی دانند. علت این جدایی توسط هیچ یک از طرفین اعلام نشد اما خبرهای مربوط به رابطه "بلاتر" و "شایک"، حتی اگر در سطح شایعه هم باشد، می تواند پرونده جدید و جنجالی اتهامات اقتصادی و اخلاقی مختلف و پشت پرده فیفا را بار دیگر به سرتیتر خبرگزاری های جهان تبدیل کند. خبر جنجالی رسوایی "بلاتر"، بیش از 2 میلیون بار در فضای مجازی با تحلیل ها و گزارشات مختلف رسانه های خبری ظرف 24 ساعته گذشته مواجه شد که در نوع خود، جالب توجه است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir







باره رابطه "بلاتر" و "شایک" را به کل بی اساس و نادرست می داند. افشای روابط جنسی سپ بلاتر پرتال خبری مشهور استرالیا نیز با انتشار خبر جنجالی الموندو نوشت : نشریه الموند همواره بیشترین شایعات را علیه "سپ بلاتر" رییس متسعفی فیفا منتشر می کند و نباید با آن اهمیت داد. پرتال news.com.au گزارش داد که "بلاتر" توسط دستگاه قضایی آمریکا بخاطر اتهامات مربوط به سو استفاده از قدرت در عرصه بازاریابی در برگزاری جام های جهانی دو دهه اخیر، تحت بررسی می باشد.قابل ذکر است، "کریستیانو رونالدو"، ستاره معروف رئال مادرید، اخیرا از خانم "شایک" جدا شد و برخی از کارشناسان، افت کیفیت فوتبال "رونالدو" در فصل قبلی لالیگا اسپانیا را بی ارتباط به این جدایی نمی دانند. علت این جدایی توسط هیچ یک از طرفین اعلام نشد اما خبرهای مربوط به رابطه "بلاتر" و "شایک"، حتی اگر در سطح شایعه هم باشد، می تواند پرونده جدید و جنجالی اتهامات اقتصادی و اخلاقی مختلف و پشت پرده فیفا را بار دیگر به سرتیتر خبرگزاری های جهان تبدیل کند. خبر جنجالی رسوایی "بلاتر"، بیش از 2 میلیون بار در فضای مجازی با تحلیل ها و گزارشات مختلف رسانه های خبری ظرف 24 ساعته گذشته مواجه شد که در نوع خود، جالب توجه است.گردآوری:گروه ورزش سیمرغseemorgh.com/sportمنبع:jamnews.ir مطالب خواندنی دیگر : حرکت جالب پدر و مادر ایرانی برای فرزندشان در سالن والیبال لهستان + عکس  چاپ  زیر مجموعه: ورزش دسته: بعد از 90 بازدید: 2501 منتشر شده در 18 خرداد 1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سیمرغ]
[مشاهده در: www.seemorgh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 150]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن