تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه مؤمن بيمار شود سپس خداوند شفايش دهد، آن بيمارى كفّاره گناهان گذشته و پندى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813177367




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شروط نتانیاهو برای موافقت با تشکیل کشور فلسطینی


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: شروط نتانیاهو برای موافقت با تشکیل کشور فلسطینی بین الملل > خاورمیانه - واحدمرکزی خبر نوشت:

نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه اعلام کرد تل آویو با راه حل تشکیل دو کشورمستقل مخالفتی ندارد ، مشروط به اینکه فلسطینی ها یک کشور یهودی را به رسمیت بشناسند.
بنیامین نتانیاهو در دیدار با لوبومیر زائورالیک وزیر امور خارجه جمهوری چک گفت :« ما با از سرگیری گفتگوهای صلح بر اساس راه حل تشکیل دو کشور مستقل مخالفتی نداریم مشروط به اینکه یک کشور یهودی در صلح و امنیت در کنار کشور فلسطین به حیات خود ادامه بدهد و کشور فلسطین باید خلع سلاح شود».
نتانیاهو مدعی شد فلسطینی ها با مانع تراشی های خود با ازسرگیری گفتگوهای صلح مخالفت و به بهانه های مختلف از گفتگو ها فرار می کنند .
به گزارش خبرگزاری آلمان از قدس اشغالی ، بنیامین نتانیاهو در دیدار با وزیر خارجه جمهوری چک که به منطقه سفر کرده است ، اظهار داشت طرف فلسطینی با ادامه گفتگو و همکاری در چارچوب شرط های پیشنهادی جان کری وزیر امور خارجه آمریکا برای پیشبرد روند صلح مخالف است و در عین حال با جنبش حماس که خواهان نابودی اسرائیل است ، همکاری می کند.
نخست وزیر اسرائیل تاکید کرد فلسطینی ها همچنین با حضور در سازمان ملل به دنبال اعمال مجازات و تحریم ها علیه اسرائیل هستند و می خواهند اسرائیل را مسئول شکست گفتگوهای صلح معرفی کنند .
فلسطینی ها با راه حل تشکیل دو کشور مستقل مخالفتی ندارند اما با اسرائیل را به عنوان یک کشور یهود به رسمیت نمی شناسند. 4949

کلید واژه ها: بنیامین نتانیاهو - فلسطین -




دوشنبه 18 خرداد 1394 - 23:40:25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن