تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820792009




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كارگاه های جامع تخصصی آموزشی بازاریابی در پایتخت گز ایران برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: به همت شركت شهركهای صنعتی استان چهارمحال و بختیاری : كارگاه های جامع تخصصی آموزشی بازاریابی در پایتخت گز ایران برگزار شد خبرگزاری پانا:همگام با موج جهانی بازاریابی نوین و مطرح شدن محتوا به عنوان«اصل نخست بازاریابی»،كارگاه های جامع تخصصی آموزشی بازاریابی به همت واحد صنایع کوچک شركت شهركهای صنعتی استان چهارمحال و بختیاری ویژه گز سازان پایتخت گز ایران برگزار گردید.
۱۳۹۴ دوشنبه ۱۸ خرداد ساعت 21:21

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا،مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی استان چهارمحال بختیاری در این خصوص اظهار كرد: هدف از برگزاری این كارگاه های آموزشی ارائه مفهوم بازاریابی محتوایی، ضرورت ها و اصول رویکرد جدید بازاریابی و همچنین انتقال تكنیك ها و تجربیات کسب شده در این عرصه به گز سازان استان در جهت بهبود وضعیت  كسب و كار ایشان بر شمرد.
مهندس رضا گنجی در ادامه افزود:در این دو كارگاه دو روزه كه در محل اتحادیه گز سازان پایتخت گز ایران برگزار شد ،مباحث كاربردی در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری CSM و CRM و بازاریابی در كارگاه نخست و بازاریابی و تبلیغات الكترونیكی و اصول و فنون مذاكره و زبان بدنی در كارگاه دوم ارائه گردید.
رئیس هیئت مدیره شركت شهركهای صنعتی استان چهارمحال و بختیاری گفت:این كارگاه ها بصورت عملی و تئوری پیش بینی شده بود تا حاضران ضمن كسب آشنایی با اصول و فنون بازاریابی مدرن بصورت عملی ،تكنیك ها و فرآمین عملی در حوزه بازاریابی را نیز فرا گیرند.
وی استقبال از این كارگاه ها را رمز موفقیت آن ذكر كرد و خاطر نشان كرد:بازاریابی یکی از مشکلات عرصه صنعت و تولید این استان است که برگزاری این كارگاه های تخصصی آموزشی       می تواند این ضعف را کاهش داده و مشکلات در این زمینه را مرتفع کند لذا بر این اساس شركت شهركهای صنعتی استان چهارمحال و بختیاری برگزاری كارگاه های آموزشی را از اولویتهای کاری خود قرار داده و در آینده نیز کارگاه هایی با موضوعهای مرتبط با عرصه صنعت و تولید برگزار خواهد نمود.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن