تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا را خالصانه ياد كنيد تا بهترين زندگى را داشته باشيد و با آن راه نجات و رستگارى را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806798640




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زمان به ضرر سرخابی هاست |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: زمان به ضرر سرخابی هاست
کد خبر: ۵۰۷۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳ - 08 June 2015


نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اظهارات اخیر معاون وزارت ورزش در خصوص واگذاری سرخابی‌ها، این اقدامات را قابل تذکر دانست.

سید مهدی هاشمی در گفتگو با خبرنگار خانه ملت ضمن انتقاد از صحبت‌های نصراله سجادی مبنی بر تغییرات در هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: از متولیان وزارت ورزش انتظار می رود که با اظهارات خود باعث بروز تنش و حاشیه بیشتر در امور واگذاری دو باشگاه پایتخت نشین نشوند و کاری کنند که این موج بوجود آمده فروکش کند. متاسفانه در روزهای اخیر باز شاهد برخی اظهارنظرها از سوی مسئولان ورزشی کشور بودیم که به واقع نتیجه ای جز افزایش مشکلات این دو باشگاه نداشت.

این نماینده با تاکید براین موضوع که عملکرد کنونی وزارت ورزش قابل تذکر است، گفت: اتفاقات ماههای اخیر به خودی خود بر بدنه این دو باشگاه پر طرفدار فوتبال کشور ضربه زده است و وزارت ورزش باید با اقداماتی منطقی و سازنده، فضای حاکم را تلطیف و عاری از تنش می کرد، اما آنچه امروز شاهد آن هستیم، عملکردی کاملا معکوس و سوال برانگیز از سوی مسوولان ورزشی است.

عضو کمیسیون عمران مجلس افزود: تنها دستاورد اظهارات اخیر مسوولان وزارت ورزش نه تنها درمانگر بحران های اخیر سرخابی های تهران نیست، بلکه باعث می شود تا بسیاری از نواقص و کاستی‌های موجود نیز در سایه این اتفاقات پنهان بماند. مطمئنا در این بین هر مسئولی که مقصر باشد قصور و کم کاری خود را بر گردن افراد دیگر انداخته و به واقع در این آشفته بازار به مشکلات این دو باشگاه دامن می زند.

هاشمی با مخالفت شدید با تغییر اعضای هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در این مقطع حساس و پرتنش گفت: اظهارات معاون وزارت ورزش در خصوص تغییر هیات مدیره این دو باشگاه در شرایطی که این دو تیم هنوز در اوج بحران و بلاتکلیفی هستند جای تعجب و تامل دارد.

چطور می توان در آستانه فصل آتی فوتبال چنین ضربه ای را این دو باشگاه زد. تمامی اهالی ورزش بر این موضوع واقفند که روند انتخاب سرمربی و یارگیری این دو تیم هنوز با اما و اگر روبروست و زمان به ضرر سرخابی ها در حال سپری شدن است. با این وجود چه عاملی باعث اظهار نظر معاون وزیر ورزش در این خصوص شده، نکته مبهمی است که مطمئنا فقط خود متولیان ورزش از دلیل و انگیزه آن با خبر هستند.

نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با انتقاد از ورود وزارت ورزش به هر بحث و مساله‌ای که شایسته این وزارتخانه نیست گفت: متاسفانه از بدو آغاز به کار وزارت ورزش از ابتدای دولت یازدهم همواره شاهد این مساله بودیم که متولیان آن در هر موضوعی ورود و اظهار نظر می کردند. به عنوان مثال از انتخاب سرمربی تیم والیبال و رفت و آمدهای مربیان قبلی و فعلی گرفته تا اختلافات عجیب و غریب با کی‌روش در تیم ملی فوتبال از جمله مسایلی است که نباید از سوی وزارت ورزش بصورت مستقیم پیگیری می شد. برخی اظهارات متولیان ورزش به واقع به مصلحت نیست و نباید از طریق یک وزارتخانه مطرح شود.

هاشمی در خاتمه با اشاره به اجتناب از تصمیمات مقطعی و کوتاه مدت از سوی وزارت ورزش گفت: وزارت ورزش باید با آرام کردن فضای پرالتهاب کنونی به برنامه ریزی جامع و مدون بپردازد تا هواداران این دو تیم محبوب و قدیمی با احساس آرامش بیشتری به آینده سرخابی‌های پایتخت امیدوار باشند.

گفتنی است نصراله سجادی معاون وزارت ورزش چندی پیش اعلام کرد هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بزودی دچار تغییرات خواهند شد. اما باید به این نکته توجه داشت که تغییرات احتمالی در هیات مدیره این دو تیم، در شرایط عدم واگذاری به بخش خصوصی، نداشتن سرمربی و بازیکنان جدید در فصل آتی، تنها بر آتش بحران‌های این دو باشگاه دامن خواهد زد











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن