تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812907261




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نصف تاریخ عاشقی "آب" است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


نصف تاریخ عاشقی "آب" است وبلاگ > اسماعیلی، پرویز - این روزها پیکر 175 شهید غواص عملیات کربلای 4 که تعدادی از آنها دست بسته و با تیر خلاص به شهادت رسیده اند، فضا را عطر آگین کرده است.اما همه غواصان شهید کربلای 4 این عزیزان نبودند.

عملیات کربلای 5 به فاصله کمی از کربلای 4 با موفقیت انجام شد. جزیره بوارین کم عرض اما به طول چند کیلومتر بود. پر از نیزار و گل و لای و مین. قرار بود پاک سازی شود تا شرایط برای استقرار نیروهای پدافندی و تجهیزات مهیا گردد. بچه های تخریب به سمت جنوب جزیره و زیر آتش سنگین مین ها را خنثی می کردند که عمدتا مین های جهنده والمری و ضد نفر بود.
غواص شهید

درست در محل تقاطع جنوبی ترین نقطه جزیره بوارین با ام الرصاص و در میانه ی نیزارها، به یکباره به تعداد زیادی از شهدای غواص عملیات کربلای 4 برخوردیم که بعضی روی هم ریخته بودند، نیمی از بدن برخی در قایق های تک نفره و نیمی بیرون بود، و پیکر پاک عده ای دیگر هم هنوز درون آب بود.
نیروهای عراقی قبلا زمان و نقطه نفوذ آنها را از آمریکاییها گرفته بودند. عدنان خیرالله از ریگان تشکر کرد. بچه ها را نه با گلوله سلاحهای سبک، بلکه حتی با ضد هوایی هدف قرار داده بودند.
صحنه، قابل وصف نیست. در میان پیکر مطهر شهدا، بدن یکی از این عزیزان سالم و تازه بود. انگار چند لحظه پیش شهید شده بود. نورانی و خندان. چندان که جمالش همه را متعجب کرده بود. جز در خاطره، عکسی از او و سایر همراهان شهیدش نداریم.
نصف تاریخ عاشقی "آب" است... یاد آنها هم بخیر (عکس مربوط به شهید دیگری است)



دوشنبه 18 خرداد 1394 - 17:05:07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 336]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن