تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820408994




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش آلودگی هوا از روز سه‌شنبه در قم/ توصیه به بیماران


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


افزایش آلودگی هوا از روز سه‌شنبه در قم/ توصیه به بیماران استان‌ها > قم - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان قم عنوان کرد: هوای این هفته قم رگبار با پراکنده و گرد و غبار در برخی روزها پیش بینی می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، محمدجواد ترابیان، در مورد وضعیت این هفته هوای قم، به خبرگزاری ایسنا، گفت: از ابتدای هفته هوای قم نیمه ابری به همراه وزش شدید باد، رگبار و رعد و برق در ارتفاعات گزارش شد. این کارشناس هواشناسی عنوان کرد: وزش باد در روز دوشنبه از 40 تا 60 کیلومتر در جهت شرقی بود که با توجه به گرمای هوا در حداکثر ترین میزان به 41 درجه سانتی گراد رسید. وی خاطرنشان کرد: هوای امروز قم روز سه شنبه 18 خرداد ماه نیز طبق پیش بینی های انجام شده کمی ابری است که با توجه به شدت وزش باد از سمت شرقی سرعت آن از 50 تا 75 گزارش شده است. ترابیان تصریح کرد: امروز در کمترین درجه هوا و حداکثر ترین درجه نیز 20 و 38 درجه سانتی گزاد پیش بینی می شود ضمن اینکه با شدت یافتن گرد و غبار باید بیماران و سالمندان مراقب باشند. وی خاطرنشان کرد: هوای قم در روز سه شنبه نسبت به ابتدای هفته نیز چند درجه کاهش دما دارد اما طبق پیش بینی های این هفته تا روز جمعه هوای قم نیمه ابری همراه با وزش باد و رگبار پراکنده گزارش شده است.



دوشنبه 18 خرداد 1394 - 16:46:04





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن