تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شب و روز بر هر كس بگذرد، او را ادب مى‏كند، فرسوده‏اش مى‏نمايد و به مرگ نزديكش مى‏س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815587155




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبت نام 29 هزار و 316 گيلاني در کنکور سراسري 94


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ خرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۲۹ب.ظ)
نماينده تام الاختيار دانشگاه گيلان خبر داد: ثبت نام 29 هزار و 316 گيلاني در کنکور سراسري 94 موج-رشت-نماينده تام الاختيار دانشگاه گيلان از ثبت نام 29 هزار و 316 نفر در کنکور سراسري سال 94 در استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت، ارسلان دميرچي امروز با اعلام اين خبر افزود: 64 و هفت دهم درصد از اين داوطلبان زن و باقي نيز مرد هستند.
وي اظهار داشت: 12 هزار و 111 نفر از داوطلبان شهرستان رشت و بقيه ساير شهرستان هاي استان گيلان را شامل مي شوند.
وي خاطر نشان کرد: اين آزمون صبح و عصر روز هاي پنج شنبه و جمعه هفته جاري همزمان با سراسر کشور در استان گيلان برگزار مي شود.
دميرچي تصريح کرد: گروه آزمايشي رياضي و فني و علوم انساني صبح و هنر عصر روز پنجشنبه و علوم تجربي و زبان خارجي نيز به ترتيب صبح و عصر روز جمعه هفته جاري با هم رقابت مي کنند.
اين مسوول بيان داشت:کنکور سراسري سال 94 علاوه بر شهر رشت در دانشگاه گيلان و يک واحد در دانشگاه پيام نور رشت در 11 شهرستان استان گيلان نيز برگزار خواهد شد.
وي با بيان اين که توزيع کارت ورود به جلسه آزمون نيز از طريق سايت سازمان سنجش قابل دريافت است، يادآور شد: واحد رفع نقص در پرديس دانشگاه گيلان واقع در شهربازي استانداري سابق فعال شده که داوطلبان بايستي براي رفع نقص کارت خود در صورت نياز به اين واحد مراجعه کنند.
وي با تاکيد بر اين که داوطلبان در روز آزمون بايد به موقع در محل آزمون خود حضور يابند، اظهارکرد: در سالن آزمون در نوبت صبح ساعت 10: 7 و عصر 40 : 14 بسته مي شود.
سال گذشته بيش از 32 هزار داوطلب در کنکور سراسري سال 93 در استان گيلان با هم رقابت کردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن