تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819058460




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارائه بسته‌هاي سرمايه‌گذاري وزارت راه و شهرسازي در نمايشگاه ساختمان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ خرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۲۹ب.ظ)
مظاهريان در جمع خبرنگاران: ارائه بسته‌هاي سرمايه‌گذاري وزارت راه و شهرسازي در نمايشگاه ساختمان موج - معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازي از ارائه بسته‌هاي سرمايه‌گذاري اين وزارتخانه در نخستين نمايشگاه صنعت ساختمان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، حامد مظاهريان صبح امروز، دوشنبه، ۱۸ خرداد، در حاشيه افتتاح نمايشگاه بين‌المللي تخصصي «پروژه ايران» در جمع خبرنگاران گفت: اين نمايشگاه فرصتي براي تبادل تجربيات بين کشورهاي مختلف در زمينه محصولات ساختمان‌سازي، تأسيسات و انرژي است.
معاون وزير راه و شهرسازي ادامه داد: نقش اصلي نمايشگاه تبادل تجربيات است که ۱۰۰ شرکت شاخص از ۱۶ کشور اروپايي و آسيايي به دقت انتخاب شده‌اند ضمن اين که برخي کشورهاي اروپايي نيز در حد پاويون در اين نمايشگاه حاضر شده‌اند.
وي افزود: در اين نمايشگاه انواع مصالح ساختماني شامل ماشين‌آلات ساختمان‌سازي، سيستم‌هاي الکتريکي، مکانيکي و سيوينگ انرژي، در معرض نمايش قرار دارند که بيشترين غرفه‌ها مربوط به کشورهاي ايتاليا، آلمان، اتريش، ترکيه و اسپانياست.
معاون وزير راه و شهرسازي، برگزاري چنين نمايشگاه‌هايي را قلب تپنده صنعت در همه دنيا دانست و اظهار کرد: اين نمايشگاه به جريان آزاد رقابت‌هاي تکنولوژيکي کمک مي‌کند تا شرکت‌هاي خارجي محصولات خود را ارائه دهند.
وي به حضور چشمگير شرکت‌هاي ايراني در اين نمايشگاه اشاره و خاطرنشان کرد: به عنوان مثال شرکت‌هاي فعال در صنعت برق در قالب يک تعاوني حضور دارند و وزارت راه و شهرسازي نيز بسته‌هاي سرمايه‌گذاري را در نمايشگاه ارائه داده است.
معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازي با بيان اين که ماهيت تکنولوژي اين‌گونه است که برخي کشورها در آن توسعه‌ يافته‌تر هستند، گفت: به عنوان مثال ايران در صنعت برق به گونه‌اي عمل کرده که حدود ۹۰ درصد نياز داخلي را خودش توليد مي‌کند و ما از گسترش اين صنعت به خود مي‌باليم، هرچند که در همين صنعت برق بخش‌هايي از تکنولوژي را بايد از ديگر کشورها وارد کنيم.
مظاهريان با اشاره به کمبودهاي صنعت ساختمان ايران در زمينه کاهش مصرف انرژي بر لزوم استفاده از تکنولوژي نوين تأکيد و اظهار کرد: از ويژگي‌هاي چنين نمايشگاه‌هايي برقراري تبادلات ميان توليدکنندگان مختلف است و نمايشگاه «پروژه ايران» شروع خوبي براي جبران کاستي‌ها به شمار مي‌آيد.
وي با تأکيد بر لزوم افزايش برخي استانداردهاي توليدات داخلي براي امکان عرضه در نمايشگاه‌هاي جهاني افزود: اين تبادلات حتي اگر تحريم‌ها هم ادامه يابد در جريان خواهد بود، اما؛ رفع تحريم‌ها به افزايش تبادلات ميان صنعت‌گران داخلي و خارجي و عرضه محصولات ايراني در سطحي وسيع‌تر کمک مي‌کند.
صبح امروز نخستين نمايشگاه صنعت ساختمان با حضور حامد مظاهريان در محل دايمي برگزاري نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران افتتاح شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 250]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن