تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820585651




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاظمیان: سرخابی‌ها باید خصوصی می‌شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کاظمیان: سرخابی‌ها باید خصوصی می‌شدند
جواد کاظمیان عنوان کرد قرارداد او با صبا تنها یک نیم فصل بوده است و او در حال حاضر بازیکن آزاد است. او قصد دارد به دور از حواشی فوتبال تیم فصل آینده اش را انتخاب کند.

به گزارش "ورزش سه"، کاظمیان به خبرنگار ما گفت: بعد از اتمام لیگ چند روزی استراحت کردم و در حال حاضر هم سعی می کنم تمرینات بدن سازی و والیبال انجام دهم تا از آمادگی فاصله نگیرم.

او ادامه داد: من از همان ابتدا هم که بحث خصوصی سازی مطرح شده بود می دانستم که هرگز این اتفاق نمی افتد و دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار نمی شود، اما این بهترین راه حل برای این دو تیم بود تا از این بلاتکلیفی در آیند. در همه جای دنیا هم این اتفاق می افتد. شما ببینید چلسی را به بخش خصوصی واگذار کردند، یا در ایتالیا میلان را با وجود اینکه فردی مثل برلوسکونی مالک آن بود را هم به بخش خصوصی واگذار کردند.

وی افزود: مطمئن باشید با اینکار شرایط خیلی بهتر می شد. در سه بازی آسیایی پرسپولیس 100 هزار تماشاگر به استادیوم آمدند. دیگر اینکه مسوولین نمی توانند از این طریق در آمد زایی کنند. واقعا آدم حرفی برای گفتن ندارد.

کاظمیان با اشاره به صحبتهای برانکو گفت: تیمی که مدیر عاملش مشخص نیست. مربی آن هم حق دارد که برنگردد. در حال حاضر اکثر قرارداد بازیکنان پرسپولیس تمام شده، هیچ جای دنیا چنین اتفاقاتی نمی افتد. استقلال و پرسپولیس اسیر حواشی شده اند و اینکه پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس در مورد تیم حرفی بزنند و یا بخواهند راهکاری ارائه دهند هم مشکل را حل نمی کند. امسال دو باشگاه می بایست به بخش خصوصی واگذار می شد. حالا که این اتفاق نیفتاده است جز اینکه بخواهم برای پرسپولیس آرزو کنم که این مشکلات دست از سرش بردارد و این تیم بتواند نتیجه بگیرد.


11:11 1394/03/18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن