تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819998826




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کامرون درخواست اوباما برای تامین هزینه‌های نظامی ناتو را رد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس:
کامرون درخواست اوباما برای تامین هزینه‌های نظامی ناتو را رد کرد
نخست وزیر انگلیس درخواست رئیس جمهور آمریکا برای اختصاص ۲ درصد از درآمد این کشور به هزینه‌های نظامی را رد کرده و تصریح کرد تکلیف بودجه این کشور پاییز آینده معلوم خواهد شد.

خبرگزاری فارس: کامرون درخواست اوباما برای تامین هزینه‌های نظامی ناتو را رد کرد



به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «دیوید کامرون» نخست وزیر انگلیس درخواست «باراک اوباما» رئیس جمهور آمریکا برای اختصاص 2 درصد از بودجه این کشور به هزینه‌های دفاعی را برای مدت 5 سال آینده، رد کرد.
به نوشته تلگراف، کامرون در دیدار با اوباما در حاشیه نشست گروه7 در آلمان گفت هیچ تصمیمی برای هزینه‌های نیروهای نظامی پیش از بررسی بودجه پاییز آینده، اتخاذ نخواهد شد.
کامرون تاکید کرد: علی‌رغم کاهش بودجه دفاعی تا 500 میلیون پوند، انگلیس در سال جاری 2 درصد از بودجه ناتو را تامین خواهد کرد.
کامرون تصریح کرد: انگلیس 2 درصد از بودجه ناتو راتامین خواهد کرد و پاییز آینده بودجه انگلیس برای سال‌های آتی بررسی خواهد شد.
وی تاکید کرد هم‌چنان بر تصمیم خود برای اختصاص 0.7 درصد از بودجه انگلیس به کمک‌های خارجی بوده و برای مردم فقیر جهان مورد استفاده خواهد بود.
قرار بود در ملاقات با کامرون در آلمان، باراک اوباما نخست وزیر انگلیس را در موضوع سطح هزینه‌های نظامی‌اش به چالش بکشد.
متخصصان نظامی و تعدادی از وزرای کابینه انگلیس هشدار دادند دور تازه کاهش بودجه دولت محافظه‌کار به از دست رفتن هدف ناتو برای انگلیس منجر خواهد شد. انتهای پیام/م  

94/03/18 - 10:07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن