تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820113346




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یارانه قشر مستضعف افزایش یابد |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: یارانه قشر مستضعف افزایش یابد
کد خبر: ۵۰۶۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۲ - 07 June 2015


نماینده مردم سقز و بانه در مجلس در تذکری به رئیس جمهور با تاکید بر اینکه افزایش 40 درصدی قیمت بنزین اصلا به صلاح نبود، گفت: لازم است برای بهبود این وضعیت یارانه قشر مستضعف را افزایش دهید.

به گزارش خانه ملت، محسن بیگلری در نشست علنی امروز یکشنبه (17 خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: ضمن حمایت و آرزوی موفقیت برای تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان که چشم امید ملت ایران هستند، از دکتر لاریجانی رئیس مجلس و جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به خاطر سفر به کردستان تشکر می‌کنم و امیدوارم مصوبات این سفر اجرایی شود.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی در تذکر به رئیس جمهور در خصوص افزایش 40 درصدی یک شبه قیمت بنزین و به طور کلی حامل‌های انرژی گفت: آقای روحانی خودتان بهتر می‌دانید که بسیاری از مردم برای امرار معاش روزانه در فشار هستند و این افزایش قیمت اصلا به صلاح نبود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: لازم است برای بهبود این وضعیت یارانه قشر مضاعف را افزایش دهیم.

بیگلری در تذکری خطاب به وزیر ورزش و جوانان نیز گفت: زمانی در این فکر بودیم که کلمه جوانان را از عنوان وزارتخانه ورزش و جوانان حذف کنیم چرا که این وزارتخانه فقط اسم جوانان را یدک می‌کشد و برنامه‌ای برای این قشر ندارد اما امروز به این نتیجه رسیده‌ایم که به طور کلی باید وزارت ورزش و جوانان دوباره به همان سازمان قبلی تبدیل شود تا بیش از این شاهد بی‌عدالتی نباشیم.

وی خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دو سال از عمر دولت می‌گذرد اما هیچ اتفاقی در حوزه اشتغال نیفتاده و بنده و جوانان کردستانی وزیر کار را به عنوان وزیر بیکاری می‌شناسیم.

این نماینده مردم در مجلس نهم خطاب به وزیر کشور تذکر داد و گفت: علیرغم قول‌های شما در مورد فرصت دانستن مرزهای کردستان در طول این 2 سال نه تنها اتفاقی نیفتاده بلکه اوضاع بدتر شده و مرز سقز به طور کامل تعطیل شده است.

وی افزود: مردم این منطقه بیکار شده‌اند و چشم به راه تحقق وعده‌های جنابعالی هستند.

بیگلری در تذکری به وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی نیز گفت: حدود 2 سال است بیش از 50 میلیارد تومان ماشین آلات در دخانیات سقز مستقر شده اما به خاطر 3 میلیارد تومان هنوز راه‌اندازی نشده که این بی‌تدبیری خیانت به بیت المال و جوانان تحصیلکرده و جویای کار سقز است.

وی در تذکر به وزیر آموزش و پرورش گفت: فصل بهار هم تمام شد اما برای بهبود معیشت فرهنگیان خبر خوشی نشنیده‌ایم.

بیگلری در پایان خطاب به وزیر نیرو بر تسریع در اجرای سدهای بانه تاکید کرد و گفت: انتظار داریم موضوع پلمب چاه‌های آب سقز و بانه آن هم توسط تیم اعزامی از آذربایجان غربی که باعث نگرانی مردم منطقه شده است، سریعا پیگیری شود.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن