تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترین اعمال دوست داشتن در راه خدا و دشمنی در راه اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820790716




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

میناوند: برای این پرسپولیس تره هم خرد نمی کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: میناوند: برای این پرسپولیس تره هم خرد نمی کنند
بازیکن سابق پرسپولیس معتقد است رفتارهایی که در چند وقت اخیر با دو تیم بزرگ پایتخت شده است، خیلی از هواداران این دو تیم را خسته و دلزده از فوتبال کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد میناوند در رابطه با شرایط فعلی تیم پرسپولیس گفت: خوشبختانه گویا در حال حاضر آقای سجادی مسئول رسیدگی به برنامه های تیم های استقلال و پرسپولیس شده است ، با توجه به شناختی که از او داریم امیدواریم که بتواند این دو تیم را نجات دهد و به کمک آنها بیاید. متاسفانه آقایان در رابطه با این دو تیم رفتاری از خود نشان دادند که می شود گفت فقط خودشان را از چشم مردم انداختند.

او در این رابطه ادامه داد: صحبت از خصوصی سازی و اجرای قانون در این زمینه بود اما نمی دانم که چه شد همه چیز به خانه اولش برگشت و این دو تیم هنوز بلاتکلیف هستند، متاسفانه در این میان یک مدیر متدین و مردمی هم مانند نژادفلاح را آوردند و دستش را در پوست گردو گذاشتند و او نیز بدون پول مشغول کار است و همه می دانیم کسی برای تیمی که پول ندارد تره هم خرد نمی کند. در حال حاضر تیم هایی که تماشاگر ندارند، سروسامان پیدا کردند و در بهترین شرایط به سر می برند اما با این دو تیم با سرمایه تماشاگران چندین میلیونی مانند بچه سرراهی برخورد می شود.

وی در رابطه با انتقاداتی که حمید درخشان در رابطه با برانکو بیان کرده است گفت: من هم شاگرد درخشان بودم و هم شاگرد برانکو، احترام ایشان بر من بسیار واجب است و همیشه خودم را شاگرد او می دانم اما مردم از نتایج این تیم حالشان خوب نیست، کاش آقای درخشان این حرف ها را بیان نکند و حال مردم بدتر از این نشود. در حال حاضر هواداران می خواهند به آرامش برسند. همانطور که گفتم شاگرد هر دو بودم اما با احترام برای درخشان، من سبک مدیریت و بازیخوانی و تاکتیکی برانکو را بیشتر قبول دارم.

ملی پوش سابق پرسپولیس ادامه داد: آقای درخشان، من اگر جای شما بودم هیچوقت جای کسی مانند علی دایی نمی آمدم آن هم با آن ورود عجیب، نوع آمدن شما حرفه ای نبود، پس از آن شما و تیمتان 50 روز زمان داشتید تا بتوانید پرسپولیس را رو بیاورید، در ادامه بازیکنان مورد قبول تان را هم گرفتید اما هیچ اتفاق مثبتی در تیم نیفتاد، بازیکنانی که شما گرفتید هرکدام در تیم های خود بازیکنان خوبی بودند اما هیچکدام از آنها به کار پرسپولیس نمی آمدند و نتوانستند دردی از دردهای تیم را دوا کند.

میناوند ادامه داد: تا زمزمه هایی مبنی بر بازنگشتن برانکو پخش شده است، هرکسی می آید مصاحبه می کند و شاید تصور می کند بتواند بهتر از برانکو باشد. در حالی که من از تمام پیشکسوتان خواهش می کنم فقط به عشق این تیم و مردم صحبت کنند همانطور که مهرداد میناوند هم هنوز اگر چیزی می گوید به عشق هواداران میلیونی پرسپولیس است.


18:07 1394/03/17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن