تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801553442




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولويت هاي پليس قم در سال 94 پايش تصويري کلانتري ها


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ خرداد ۱۳۹۴ (۱۶:۳۵ب.ظ)
فرمانده انتظامي استان قم: اولويت هاي پليس قم در سال 94 پايش تصويري کلانتري ها موج - قم - فرمانده انتظامي استان قم گفت: آمايش سرزميني و پايش تصويري کلانتري ها از اولويت هاي پليس قم در سال 94 است.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، فرمانده انتظامي استان قم در جلسه مشترک با رئيس عقيدتي-سياسي، رئيس حفاظت اطلاعات و معاونان فرماندهي انتظامي استان قم از راه اندازي و بهره برداري از ساختمان کلانتري 20 فاطميه و مانيتورينگ کلانتري 12 خبر داد.
وي ضمن اعلام اين خبر افزود: قصد داريم در سال 94 طرح آمايش سرزميني و پايش تصويري کلانتري ها را اجرايي کنيم.
سردار کاظم مجتبايي افزود: از جمله اولويت هاي پليس استان قم در سال 94، فعال کردن پليس الکترونيک به جاي پليس فيزيکي است تا بتوانيم به طور نامحسوس فعاليت هاي مجرمان را رصد کنيم.
وي تصريح کرد: با کاهش اقدامات فيزيکي پليس و ارتقاء ظرفيت هاي الکترونيکي پليس، مهار جرم آسان تر و بهره وري بيشتر خواهد بود.
مجتبايي در ادامه بر آمايش سرزميني کلانتري ها و بررسي حوزه استحفاظي آن ها تأکيد و عنوان کرد: در اين راستا طي دو روز آينده کلانتري 20 فاطميه با حضور استاندار و ديگر مسوولان استان در يکي از مناطق ضروري استان قم افتتاح مي شود.
فرمانده انتظامي استان قم ابراز اميدواري کرد: روند ساخت و ساز اين کلانتري ها و پاسگاه ها با مشارکت شهرداري، ديگر دستگاه ها و نيز پشتيباني استاندار قم، گام مؤثري در جهت کاهش آسيب هاي اجتماعي در مناطق پرجمعيت قم باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن