تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 25 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1811170208




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امکانات مقابله با آتش‌سوزي در لرستان تجهيز شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ خرداد ۱۳۹۴ (۱۵:۳۹ب.ظ)
معاون عمراني استاندار لرستان: امکانات مقابله با آتش‌سوزي در لرستان تجهيز شود موج - خرم آباد - معاون عمراني استاندار لرستان گفت: بخشي از اعتبارات عمراني امسال، به تأمين تجهيزات و امکانات موردنياز براي مقابله با آتش‌سوزي در جنگل‌هاي لرستان اختصاص داده شود.
گزارش خبرگزاري موج از خرم‌آباد، محمد اصلاني ظهر امروز در جلسه ستاد حوادث که در سالن جلسات استانداري لرستان برگزار شد، جنگل‌ها و مراتع را مهم‌ترين سرمايه‌هاي ملي هر کشوري دانست و افزود: حفاظت و صيانت از اين منابع ارزشمند خدادادي وظيفه حقوقي و حقيقي همه افراد جامعه است، کما اين که خشکسالي‌هاي اخير بر اهميت اين حراست را دوچندان کرده است.
وي عنوان کرد: بر اثر حوادث غيرمترقبه زيان‌هاي جبران‌ناپذيري به‌ صورت عمدي يا سهوي به مواهب الهي لرستان وارد شده است.
معاون عمراني استاندار لرستان بيان کرد: سال‌ها طول مي‌کشد تا يک نهال بلوط به يک درخت تنومند تبديل شود و نيازمند هزينه‌هاي هنگفتي نيز هست، بنابراين بايد همه در راستاي مديريت صحيح اين منابع گام برداريم.
اصلاني با اشاره به عدم پيشرفت در حفظ و صيانت از جنگل‌ها، تصريح کرد: بايد اعتراف کنيم آن‌گونه که بايد و شايد در اين زمينه فرهنگ‌سازي نشده، بنابراين اگر تکاليفي را که دستگاه‌هاي منابع طبيعي و محيط‌ زيست در سايه فرهنگ‌سازي از منابع و جنگل‌ها دارند به خوبي انجام شود 30 درصد از آحاد مردم در اين امر مشارکت مي‌کنند و مشکل تا حدودي حل مي‌شود.
وي عنوان کرد: سازمان محيط‌ زيست و منابع طبيعي استان مکلف هستند که درصدي از اعتبارات عمراني سال 94 را براي تأمين تجهيزات و امکانات مود نياز حفاظت از عرصه‌هاي جنگلي و منابع‌ طبيعي استان، اختصاص دهند.
اصلاني بيان کرد: همه دستگاه‌ها به‌ويژه فرمانداران موظف هستند که جلسات مقابله با آتش‌سوزي را به‌ صورت ماهانه کرده و با هماهنگي مديريت بحران استان، دستورالعمل براي فرهنگ‌سازي حفاظت از جنگل‌ها متناسب با اقليم جغرافيايي، نوع منطقه، پوشش گياهي منطقه تدوين کنند.
وي عنوان کرد: مدير بحران استان ضمن تجهيز امکانات مورد نياز سازمان محيط‌ زيست و منابع طبيعي، پيگير دريافت اعتبارات از محل حوادث نيز باشند.
معاون عمران استاندار لرستان بيان کرد: در هر آتش‌سوزي که رخ مي‌دهد اداره کل منابع طبيعي و محيط‌زيست موظف هستند حداکثر ظرف مدت 48 ساعت گزارش کاملي از علت و عامل حادثه، به رئيس ستاد حوادث غيرمترقبه استان اعلام کنند.
وي تصريح کرد: در هر منطقه‌اي که فرمانداري، منابع طبيعي و محيط‌ زيست تشخيص دادند که احتمال وقوع آتش‌سوزي بالاي 40 درصد است جلسه‌اي جداگانه تشکيل شود.
اصلاني خاطرنشان کرد: صداوسيماي مرکز استان در رابطه با تدوين برنامه‌هاي آموزشي به‌منظور فرهنگ‌سازي حفاظت از جنگل‌ها و مراتع را در طول هفته اقدام کند.
وي با اشاره به آتش‌سوزي منطقه ويسيان، خاطرنشان کرد: از دستگاه‌هايي که در مهار آتش نقش داشتند، تشکر مي‌کنيم و به‌طور ويژه به دهياري ويسيان که کمک و تلاش زيادي در جهت اطفاي حريق داشته، پاداشي اختصاص داده مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن