تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هیچ تهیدستی سخت تر از نادانی و هیچ مالی سودمندتر از عقل نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818869186




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داعش چگونه زنان را در بازار می فروشد؟


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: داعش چگونه زنان را در بازار می فروشد؟
داعش چگونه زنان عراقی را در بازار می فروشد؟داعش زنان عراقی را به صورت برهنه در مزایده به فروش می رساند.
به گزارش نامه نیوزش گروه مسلح داعش در مزایده هایی زنان ایزدی عراقی را به صورت برهنه در معرض فروش قرار می دهد تا مشتریان بتوانند ضمن بررسی این زنان، آنها را خریداری کند.

این زنان توسط داعش در جنگ عراق دستگیر و به عنوان برده جنسی زن یا کنیز خرید و فروش می شوند.

"زینب بنغورا" نماینده سازمان ملل متحد در امور "خشونت جنسی در درگیری های مسلحانه" که به تازگی از اردوگاه های آوارگان و پناهندگان عراق و سوریه بازدید کرده بود به شبکه سی ان ان آمریکا گفت: آنچه دقیقا روی می دهد این است که به هنگام ورود داعش به روستاهای محل سکونت مردم ایزدی در عراق، زنان سن بالا را جدا می کنند زیرا آنها به این زنان برای بهره برداری جنسی نیازی ندارند اما دختران جوان را بر می دارند و پس از بررسی بکارت، آنها را به شهر رقه سوریه پایتخت داعش و دیگر شهرهای تحت کنترل داعش می فرستند تا در این شهرها به خرید و فروش می گذارند.

وی افزود: هر چقدر دختری کم سن تر و زیباتر باشد گران قیمت تر است. آنها را به بازار می برند و در بازار در مزایده علنی به فروش می رسانند.  دختران را به هنگام فروش، برهنه می کنند تا مشتریان به خوبی بتوانند آنها را بررسی کنند و بخرند.

نماینده سازمان ملل متحد ادامه داد: دختران در این مزایده قبل از قیمت گذاری و فروش چند باره، تجربه توهین آمیزی را پشت سر می گذرانند. دختری را می شناسم که در مقابل یک پاکت سیگار فروخته شد. دخترها چند بار خرید و فروش می شوند.


منبع: عصر ایران


۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 182]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن