تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر (ع):هر چیزی قفلی دارد و قفل ایمان مدارا کردن و نرمی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804149792




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از زباله هاي اينترنتي مي توان به عنوان سودآوري استفاده کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ خرداد ۱۳۹۴ (۱۴:۴۸ب.ظ)
کارشناس IT در گفت‌وگو با موج: از زباله هاي اينترنتي مي توان به عنوان سودآوري استفاده کرد موج-کارشناس حوزه IT با مفيد خواندن زباله هاي اينترنتي اظهار کرد: اگر اين زباله ها را تفکيک کنيم در زمان هاي مختلفي از آن ها مي توان استفاده کنيم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج؛ با نگاهي به کاربران سرورهايي که ارائه خدمات ايميلي را بر عهده‌دارند و با بررسي دقيق از ايميل‌هاي موجود در صندوق‌هاي ورودي خود و اطرافيان خواهيم ديد که ارسال‌کنندگان اسپم‌ها به‌منظور فريب پالايه‌هاي مسدودکننده اين ايميل‌ها، عکس‌هاي حاوي متن را جايگزين متون تبليغاتي کرده‌اند. پالايه‌هاي موجود و مسدودکننده اسپم‌ها، معمول براي تشخيص اين پيام‌هاي تبليغاتي از نامه‌هاي واقعي، در تمامي ايميل‌هاي ورودي به صندوق پستي کاربران به جستجوي کلمات مورداستفاده در اين قبيل نامه‌هاي تبليغاتي مي‌پردازند و سبب مسدود کردن آن‌ها مي‌شوند. پالايه‌هاي موجود و مورداستفاده براي شناسايي اسپم‌ها تنها قادر به خواندن متن هستند و نمي‌توانند درون يک عکس را براي شناسايي و بررسي متن موجود در عکس جستجو کنند، به همين دليل اين نوع اسپم‌ها مي‌توانند از پالايه‌ها عبور کنند.
در تحقيقات خبرنگار خبرگزاري موج؛ از يک شرکت توليدکننده نرم‌افزارهاي امنيتي ديده مي‌شود که برخي از ارسال‌کنندگان اسپم‌ها با توجه به اين ويژگي، در پيام‌هاي تبليغاتي، تصاويري که حاوي پيام‌ها و متون تبليغاتي هستند را ضميمه اين اسپم‌ها مي‌کنند؛ علاوه بر اين، ارسال‌کنندگان اين اسپم‌ها، تصاوير زمينه عکس‌هاي استفاده‌شده در پيام‌هاي تبليغاتي را نيز به‌صورت تصادفي تغيير مي‌دهند تا نتوان پالايه‌اي طراحي کرد که قادر به شناسايي عکس خاصي باشد و از ورود آن اسپم به صندوق پست الکترونيک کاربران ممانعت به عمل آورد.
به گفته يکي کارشناسان اين شرکت، در ابتداي سال 87 بالغ‌بر 18 درصد از اسپم‌ها در قالب عکس‌هاي تبليغاتي ارسال مي‌شد درحالي‌که اين ميزان هم‌اکنون 40 درصد از اسپم‌هاي ارسالي به کاربران، چنين ساختاري دارند. البته در تلاش هستيم تا با فناوري جديدي که بتواند به‌صورت خودکار محتويات درون عکس‌ها را نيز بررسي کند، دست‌يابيم؛ اما دستيابي به چنين فناوري به چند سال زمان نياز دارد و از سويي ديگر استفاده از اين فناوري در پالايه‌هاي مسدودکننده اسپم‌ها، هزينه زيادي را در بر خواهد داشت.
مهدي نوروزي کارشناس IT در گفت گو با موج؛ در ارتباط با اين موضوع اعلام کرد: اگر اسپم‌ها، ايميل‌ها و هرزنامه‌هاي موجودي که از طريق وب‌سايت‌ها به عموم مردم ارسال مي‌شوند را زباله اينترنتي نام‌گذاري کنيم؛ مي‌توانيم به اين باور برسيم که اين زباله‌ها اگر به دست متخصصان بي افتد به‌صورت کامل بازيافت مي‌شود و کاملاً مفيد واقع مي‌شوند.
وي ادامه داد: درست است که براي جلوگيري از اين زباله‌ها مي‌توان از پالايه‌هاي موجود در ايميل‌ها استفاده کرد و علاوه بر آن با دستگاهي که مجهز به آنتي‌ويروس و فايروال است از نفوذ ترجان‌ها و ويروس‌ها به داخل سيستم جلوگيري کرد؛ اما اين را بايد ذکر کرد که اين زباله‌ها ماهيتي مفيد دارند.
نوروزي خاطرنشان کرد: محتواي زباله‌هاي اينترنتي به نيت فرستنده آن بستگي دارد و در يک بازه زماني مي‌تواند کاربردهاي متفاوتي داشته باشد که نوع مديريت آن مي‌تواند براي برخي از افراد جنبه تجارتي و سودآوري داشته باشد
کارشناس IT اظهار کرد: زباله‌هاي اينترنتي به بخش‌هاي مختلفي تفکيک مي‌شوند که اگر اين تفکيک به‌درستي صورت بگيرد شاهد آن خواهيم بود که در برهه‌هاي مختلف زماني از هرکدام از آن‌ها مي‌توان براي موردي خاص استفاده کرد که بيشتر اين موارد مصرف شامل تجارت و سودآوري خواهد بود.
وي تصريح کرد: در بيشتر موارد محتواي زباله‌هاي اينترنتي مناسب هر فرد نيست و گاهي درون آن‌ها نيز مواردي از نوع آموزش‌هاي جنسي نيز ديده مي‌شود که تمام اين موارد بستگي به نيت فرستنده دارد.
همان‌طور که مي‌دانيد اسپم (Spam)نامه ما يا پيغام‌هاي ناخواسته‌اي هستند که اغلب از طريق ايميل براي افراد فرستاده مي‌شوند که دربردارنده پيام‌هاي تبليغاتي هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن