تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814603752




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره برداري از دومين تصفيه خانه آب استان اصفهان در گلپايگان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ خرداد ۱۳۹۴ (۱۴:۳۷ب.ظ)
بهره برداري از دومين تصفيه خانه آب استان اصفهان در گلپايگان موج-معاون نظارت بر بهره برداري شرکت مهندسي آبفاي کشور گفت: دومين تصفيه خانه آب استان اصفهان به زودي در گلپايگان به بهره برداري مي رسد.
به گزارش خبرگزاري موج، حميدرضا تشيعي با بيان اين مطلب افزود: اميدواريم تا 2 ماه آينده اين تصفيه خانه براي افتتاح که توسط وزير نيرو انجام خواهد شد، آماده شود.
وي ادامه داد: پيمانکار اين پروژه نيز بايد تصفيه خانه آب را 15 روز تا يک ماه زودتر از موعد جهت آزمايش آماده کند.
معاون نظارت بر بهره برداري شرکت مهندسي آبفا کشور اظهار کرد: البته وقتي اين پروژه تمام شده است که آب تصفيه شده به گلشهر برسد و تمام روستاهاي منطقه در قالب مجتمع آبرساني از آب تصفيه شده بهرمند شوند.
وي با بيان اين که شرايط تامين آب در منطقه گلپايگان بطور نسبي مناسب است تصريح کرد: آب شرب اين شهرستان از لحاظ سلامت، نگران کننده نيست ولي بهبود کيفيت آن مورد تاکيد است.
وي با بيان اينکه در اين راستا آبفا استان اصفهان طرح آبرساني به گلپايگان را آغاز کرد افزود: ساخت تصفيه خانه آب از حدود يک سال و نيم گذشته شروع شد و در مدت کوتاهي مرحله اول اين تصفيه خانه از طريق فيلتراسيون مستقيم در مدار بهره برداري قرار گرفت.
تشيعي، قلب تپنده طرح آبرساني به گلپايگان را تصفيه خانه آب دانست و ادامه داد: باتوجه به وضعيت اعتبارات عمراني کشور و تحريم ها، اعتبارات کشور به شرايط حساس رسيد ولي آبفا استان اصفهان اين طرح را تعطيل نکرد و اعتبارات لازم را علاوه بر منابع ملي از ظرفيت منابع ديگر مثل تنش آبي تامين کرد.
معاون نظارت بر بهره برداري شرکت مهندسي آبفا کشور گفت: بخش هاي اصلي تجهيزات فرآيندي تصفيه خانه گلپايگان خريداري شده و در حال نصب است.
وي ميزان پيشرفت اين طرح را 80 درصد اعلام کرد و گفت: وزير نيرو سال گذشته در سفر رياست جمهور به استان اصفهان براي بهره برداري از تصفيه خانه آب گلپايگان تا ابتداي تابستان وعده داد.
معاون نظارت بر بهره برداري شرکت مهندسي آبفا کشور همچنين با اشاره به تصويب اعتبار 2 هزار ميليارد توماني مجلس براي پروژه هاي آبرساني روستايي اظهار اميدواري کرد که با تخصيص اين اعتبار مردم روستاها هر چه زودتر از آب با کيفيت بهره مند شوند .
وي به محوريت مديريت مصرف در وزارت نيرو و شرکت مهندسي آبفا اشاره و تصريح کرد: هفت ميليارد ريال به شهرستان گلپايگان جهت اصلاح و بازسازي شبکه هاي آب و نصب تجهيزات کنترل فشار تخصيص يافت.
تشيعي، اين رقم را کافي ندانست و افزود: انتظار مي رود از محل اعتبارات شوراي برنامه ريزي شهرستان نيز منابعي تخصيص يابد تا همزمان با افتتاح اين پروژه، بتوانيم هدر رفت آب را به حداقل برسانيم.
شهرستان گلپايگان با حدود 90 هزار نفر جمعيت در 180 کيلومتري شمال غرب اصفهان قرار دارد.
هم اکنون استان اصفهان داراي تصفيه خانه بابا شيخعلي است که در کيلومتر 45 جاده اصفهان به شهرکرد و در جوار شهر زاينده رود واقع شده است.
اين تصفيه خانه علاوه بر شهر اصفهان، آب شرب 55 شهر و 300 روستاي ديگر و تعداد زيادي از واحدهاي صنعتي بزرگ و کوچک استان اصفهان را تامين مي کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن