تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820524057




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر کمیته امداد تویسرکان خبر داد حمایت کمیته امداد از 4 هزار خانواده نیازمند تویسرکانی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیر کمیته امداد تویسرکان خبر داد
حمایت کمیته امداد از 4 هزار خانواده نیازمند تویسرکانی
مدیر کمیته امداد تویسرکان از زیر پوشش بودن 4 هزار و 31 خانوار نیازمند تویسرکانی در کمیته امداد خبر داد.

خبرگزاری فارس: حمایت کمیته امداد از 4 هزار خانواده نیازمند تویسرکانی



سعید حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، با اشاره اینکه 4 هزار و 31 خانوار تویسرکان از خدمات کمیته امداد بهره‌مند هستند، اظهار کرد: از این مجموع 3 هزار و 881 خانوار به صورت معیشت‌بگیر و 150 خانوار در سایر خدمات زیر پوشش کمیته امداد هستند.

وی با اشاره به اینکه مددجویان شامل ایتام، سالمندان بالای 60 سال روستایی، بی‌سرپرستان، ازکارافتادگان و بیماران نیازمند می‌شوند، ابراز کرد: مبلغ 43 میلیارد و 421 میلیون 223 هزار 55 ریال به صورت نقدی و غیر نقدی در سال گذشته به مددجویان کمیته امداد تویسرکان پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد تویسرکان با بیان اینکه اشتغال‌زایی یکی از اصولی‌ترین خدمات کمیته امداد به منظور خودکفایی مددجویان است، گفت: 17 میلیارد و 226 میلیون ریال به 278 نفر به صورت وام اشتغال در سال جاری پرداخت شد.

وی خاطرنشان کرد: وام‌های اشتغال پرداخت شده به مددجویان در زمینه‌های دامداری، دامپروری، کشاورزی، خرید خودرو، قالی‌بافی و امور صنفی بوده است.

حسینی با اشاره به اینکه 5 هزار و 231 خانواده زیر پوشش واحد خودکفایی کمیته امداد تویسرکان هستند، ادامه داد: پرورش 243 رأس گاو و یک‌هزار و 478 رأس گوسفند در حال حاضر توسط مددجویان انجام می‌شود.

وی تعداد دانش‌آموزان محروم زیر پوشش کمیته امداد تویسرکان را 751 نفر عنوان کرد و افزود: 133 دانشجو و 10 طلبه حوزه علمیه از خدمات کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند.

مدیر کمیته امداد تویسرکان اظهار کرد: 939 میلیون 222 هزار و 150 ریال برای برنامه‌های آموزشی قرآن‌آموزی، آموزش همسران جوان، شرکت در کانون‌های دائم و موقت و سوادآموزی به صورت بلاعوض پرداخت شده است.

انتهای پیام/89010/غ20

94/03/17 - 14:59





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن