تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعا كردن را در هنگام رقّت قلب غنيمت شمريد، كه رقت قلب، رحمت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814753066




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خدمات اداره کل گمرک يزد الکترونيکي مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ خرداد ۱۳۹۴ (۱۴:۵۰ب.ظ)
خدمات اداره کل گمرک يزد الکترونيکي مي شود موج-مديرکل گمرک استان يزد، از برنامه ريزي براي الکترونيکي شدن تمامي فرايندهاي گمرکي خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد اصغر چاوشي زاده با اشاره به راه اندازي سامانه جامع امور گمرکي در گمرک يزد افزود: در سال گذشته رويه هاي صادرات و واردات در گمرک اين استان الکترونيکي شده است.
وي اظهار کرد: در اسفند سال گذشته نيز رويه هاي ورود موقت، خروج موقت و مرجوعي در اداره کل گمرک استان يزد الکترونيکي شد.
مديرکل گمرک استان يزد با اشاره به الکترونيکي شدن فرايند ترانزيت در ارديبهشت سال جاري، خاطرنشان کرد: تمام فرآيندهاي گمرکي با تکميل سامانه جامع امور گمرکي در گمرک استان الکترونيکي و از وضعيت موجود به وضعيت مطلوب خواهد رسيد.
چاووشي زاده راه اندازي سامانه جامع امورگمرکي در گمرک استان يزد را گامي مهم به منظور تسهيل و روان سازي فرآيند ترخيص کالا ذکر کرد و افزود: سامانه جامع امور گمرکي امکان اظهار از راه دور کالا را براي تمامي تجار و بازرگانان فراهم و مي توانند در محل کار خود نسبت به اظهار کالاهاي خود به گمرک اقدام کنند.
در سال گذشته 289 ميليون و 614هزار و 601 دلار کاشي و سراميک از گمرک يزد به خارج کشور صادر شد که 54 درصد کل ارزش کالاهاي صادراتي استان را شامل مي شود.
گمرک يزد در سال گذشته در بين 139 گمرک با 538 ميليون و 621 هزار و 72 دلار در رتبه 11 گمرک برتر صادراتي کشور قرار گرفت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن