تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 20 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بركت در مال كسى است كه زكات بپردازد، به مؤمنان مدد و يارى رساند و به خويشاوندان كمك نما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799767392




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مردم ایلام در مجلس تاکید کرد لزوم ایجاد پایگاه عملیاتی بالگردهای آب پاش ویژه جنگل‌های زاگرس


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماینده مردم ایلام در مجلس تاکید کرد
لزوم ایجاد پایگاه عملیاتی بالگردهای آب پاش ویژه جنگل‌های زاگرس
نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، سیروان، چرداول و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی بر لزوم ایجاد پایگاه عملیاتی بالگردهای آب پاش ویژه جنگل‌های زاگرس و غرب کشور تاکید کرد.

خبرگزاری فارس: لزوم ایجاد پایگاه عملیاتی بالگردهای آب پاش ویژه جنگل‌های زاگرس



عمران علی‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: امروز در جلسه علنی مجلس پیرامون آتش‌سوزی جنگل‌های ایلام تذکرات لازم را به دولت ارائه کردم. نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، سیروان، چرداول و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی براساس ماده 50 قانون اساسی در راستای حفاظت از محیط زیست و آتش سوزی جنگل‌های ایلام به دولت اخطار قانون اساسی دادم.
وی ادامه داد: براساس این موضوع دولت موظف بوده است که امکانات مورد نیاز در اختیار استان قرار دهد تا در صورت نیاز از این امکانات برای مقابله با حریق‌ها استفاده کند.
این نماینده مجلس با بیان اینکه حفاظت از جنگل و محیط زیست وظیفه همگانی و بر عهده تمام دستگاه‌های دولتی است، اضافه کرد: هیچ ارگانی نمی‌تواند از این وظیفه مهم فرار کند.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: فرار از وظیفه فرار از قانون اساسی تلقی می‌شود و مسئولین امر باید پاسخگو باشند.
عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در تذکر به دولت خواستار ایجاد پایگاه عملیاتی بالگردهای آب پاش ویژه جنگل‌های زاگرس و غرب کشور شده‌ و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم ورزید.
نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، سیروان، چرداول و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس ماده 50 قانون اساسی سازمان‌های مربوطه در ارسال امکانات و تجهیزات مورد نیاز جهت مهار آتش سوزی جنگل‌های ایلام کوتاهی کرده‌اند و باید پاسخگو باشند. دولت باید بالگرد ثابت در اختیار استان قرار دهد. علی‌محمدی با اشاره به تلاش و همکاری مردم با نهادهای استان ایلام افزود: امکانات استان جوابگوی مهار آتش در ساعات اولیه نبوده است و اگر همکاری مردم با نهادهای دولتی نبود خسارات بیشتری به جنگل‌های استان وارد می‌شد.
وی گفت: با وجود امکانات کم و درخواست مسئولین از مرکز برای ارسال تجهیزات مورد نیاز، تلاش بی‌وقفه مردم در کنار مسئولین قابل تقدیر است و واقعا مردم همدلی را به نمایش گذاشتند.
نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، سیروان، چرداول و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی از زحمات مردم غیرتمند استان، نهادهای مردمی به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج، انجمن کوهنوردان ایلامی، نیروهای شهرداری ایلام، عشایر، اقشار مختلف مردم استان، رسانه‌ها، دانشجویان و مسئولین استان و استاندار ایلام و مدیران و کارکنان دستگاه‌های دولتی تشکر کرد و ادامه داد: با وجود امکانات کم و نبود بالگرد در استان ، مردم و مسئولین استانی متحمل زحمات زیادی شدند که اگر امکانات مورد نیاز در اختیار بود این خسارات به بار نمی‌آمد.
وی از دستگاه‌های متولی خواست پیگیر شناسایی عاملان این مصیبت بزرگ بر پیکره جنگل‌های استان ایلام باشند. انتهای پیام/2246/س40

94/03/17 - 13:27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 171]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن